Podkategorie
LUBE F SAE 0W-20 to w 100% syntetyczny, wysoce zaawansowany, paliwooszczędny olej przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych w samochodach osobowych i lekkich autach dostawczych. Specjalnie zaprojektowany dla silników Ford 1.5L EcoBlue.
100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno benzynowych jak i Diesla, w tym także z filtrem cząstek stałych.Szczególnie zalecany do silników grupy Renault (diesel Blue dCi, silniki benzynowe z filtrem cząstek stałych), które wymagają użycia paliwooszczędnego oleju (FE) spełniającego normę Renault RN17 FE 0w20.
Yacco LUBE P SAE 0w20 to w 100% syntetyczny olej „Mid SAPS” do silników wysokoprężnych i benzynowych. Specjalnie zaprojektowany dla najnowszych silników grupy PSA (Peugeot / Citroën / DS.), które wymagają oleju znormą PSA B71 2010: BlueHDi, Pure Tech, silniki hybrydowe, silniki wyposażone w system Stop & Start itp.
YACCO GALAXIE S 10W50 to 100% syntetyczny olej wykonany z syntetycznych polialfaolefin (PAO). Zapewnia optymalne smarowanie w trudnychwarunkach eksploatacyjnych i wydłuża żywotność silnie obciążonych silników. YACCOGALAXIE S SAE 10W-50 nadaje się do wszystkich pojazdów, do których producent zaleca stosowanie olejów SAE 10W-50 ACEA C3 lub API SN (Abarth).
YACCO LUBE BM-17 FE 100% syntetyczny olej redukujący zużycie paliwa, przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych z lub bez filtra cząstek stałych. Jest zalecany do silników benzynowych BMW wymagających lub zezwalających na stosowanie oleju BMW Longlife 17 FE + oraz do wszystkich innych silników benzynowych / Diesla innych producentów, które...
Opracowany z myślą o mostach ślimakowych pojazdów zabytkowych takich jak: Peugeot 203, 403, 404, etc. oraz reduktorach ślimakowych. UWAGA!Nie mieszać z olejami mineralnymi ani syntetycznymi!
Specjalnie opracowany w celu smarowania 4-suwowych silników klasycznych i zabytkowych samochodów i motocykli.Do stosowania w silnikach akceptujących oleje z detergentami (a więc silników po remoncie). W silnikach, które wymagają oleju bez detergentów, rekomendujemy użycie oleju YACCO MONOGRADE SAE 30.
LEGENDE MONOGRADE SAE 30 to mineralny olej nie zawierający detergentów do samochodów klasycznych i zabytkowych (z reguły wyprodukowanych przed 1950 rokiem). Rekomendowany do silników i skrzyń biegów, które nie były jeszcze remontowane. Do silników samochodów klasycznych i zabytkowych po remoncie rekomendujemy stosowanie oleju YACCO LEGENDE MULTIGRADE SAE...
YACCO VX 300 10W40 - Przystosowany do wielozaworowych silników benzynowych i Diesel, turbodoładowanych i nie.Szczególnie polecany do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi. Idealny zarówno do użytkowania w ruchu miejskim, jak i dłuższych trasach. Może być stosowany w silnikach LPG, kompatybilny z katalizatorami.
Opracowany z myślą o benzynowych silnikach wielozaworowych z wtryskiem, a także silnikach Diesel z turbo, oraz bezpośrednim wtryskiem Common Rail (bez DPF). Do użytku zarówno w mocno obciążonym ruchu miejskim, jak i autostradowym.
Wysokiej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej przeznaczony do silników benzynowych, Diesel, LPG, wyposażonych w turbo, oraz bezpośredni wtrysk paliwa. Znakomity do silników pokonujących długie dystanse, ale także krótkie przejazdy z częstymi postojami.
100% syntetyczny olej long life do bardzo mocnych silników benzynowych, Diesel, LPG. Spełnia bądź przewyższa wymagania głównych producentów samochodów. Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez), oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF. Może być stosowany nawet bardzo...
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
Specjalnie opracowany dla:Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin; Silników grupy VW przed 2007 rokiem Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM OpelMoże być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża...
Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA...
Ten bazujący na PAO oraz estrach, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych. Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych,może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF, oraz LPG.
Ten bazujący na PAO i ESTRACH w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach.
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach wyczynowych.Szczególnie polecany do mocno obciążonych silników (turbodoładowanych, wielozaworowych) używanych w sporcie samochodowym.Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, oraz silnikach Diesel bez DPF.
Ten bazujący na PAO, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo,wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany...
Ten bazujący na PAO oraz estrach o wysokiej wadze molekularnej, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych może być także stosowany w silnikach...
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości przeznaczony do silników benzynowych i hybrydowych. LUBE FE 0W16 zapewnia obniżone zużycie paliwa oraz utrzymuje emisję CO2 na bardzo niskim poziomie.
100% syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości opracowany z myślą o najnowszych silnikach VW. Specjalnie stworzony dla samochodów grupy Volskwagen wymagających stosowania oleju 0w20 oszczędzającego paliwo spełniającego wymagania VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).
YACCO LUBE HY 0w20 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym o niskiej lepkości przeznaczonym do silników benzynowych oraz hybrydowych, opracowanym specjalnie w celu zwiększenia wydajności paliwa i obniżenia emisji CO2.Przeznaczony jest do każdego typu silnika, którego producent rekomenduje użycie oleju 0w20 o normach: API SN, API SN-RC (Resource...
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach samochodów grupy PSA (Peugeot, Citroen), szczególnie silnikach Blue HDI oraz hybrydowych.Przystosowany także do samochodów wyposażonych w system (Start-Stop) – aprobata PSA...
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszej generacji silnikach Diesel marki Ford wymagających oleju z normą Ford WSS M2C 950-A.Ten olej ACEA C2 jest także odpowiedni dla innych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju...
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju redukującego zużycie paliwa: BMW Longlife -12 FE o lepkości 0w30. LUBE BM-12 - SAE 0W30 ma oficjalną aprobatę BMW dla silników Diesel produkowanych od lat 2013/2014. Może być także używany w wielu benzynowych silnikach* wyprodukowanych po 2002 roku.* dotyczy krajów UE, oraz...
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacji FORD WWS-M2C948-B oraz ST JLR.03.5004 wymaganych w silnikach Ford EcoBoost oraz silnikach Jaguar Land-Rover 3.0l S/C od 2014 roku.Pomaga obniżyć zużycie paliwa, oraz redukuje emisję CO2 i szkodliwych związków.LUBE F 5W20 zastępuje oleje z normą Ford WSS-M2C925-A/B (SAE 5W20) oraz Ford WSS-M2C913-C (SAE 5W30) w...
Jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 or GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich...
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL/CF (Honda, Mazda, Volvo…)
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Jaguar Land Rover ST JLR.03.5005 & Ford WWS-M2C934-B, jest rekomendowany do używania w silnikach Diesel z filtramiDPF w samochodach Jaguar i Land Rover Diesel. Rekomendowany także do innych samochodów, w których producent wymaga oleju LOW SAPS o normie ACEA C1, zwłaszcza do silników Mazda Diesel z DPF...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach Diesel Renault , wyposażonych w filtry DPF (aprobata Renault RN0720), a także silnikach MERCEDES-BENZ wymagających oleju z aprobatą MB-Approval 226.51.Może być stosowany w samochodach osobowych i lekkich dostawczych z filtrami DPF. Spełnia wymagania norm ACEA C4 oraz C3 dla olejów o lepkości 5w30
YACCO LUBE V 0w20 to syntetyczny olej silnikowy rekomendowany do najnowszych silników. Specjalnie dedykowany do silników VOLVO Drive-E (4-cylindrowe silniki Diesel oraz benzynowe, począwszy od 2013 roku), których producent rekomenduje użycie oleju VOLVO VCC RBSO-2AE 0W-20. Może być także używanych we wszelkich innych silnikach, których producent wymaga...
Najwyższej jakości 100% syntetyczny olej full saps do silników benzynowych i Diesel.