Podkategorie
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno benzynowych jak i Diesla, w tym także z filtrem cząstek stałych.Szczególnie zalecany do silników grupy Renault (diesel Blue dCi, silniki benzynowe z filtrem cząstek stałych), które wymagają użycia paliwooszczędnego oleju (FE) spełniającego normę Renault RN17 FE 0w20.
Yacco LUBE P SAE 0w20 to w 100% syntetyczny olej „Mid SAPS” do silników wysokoprężnych i benzynowych. Specjalnie zaprojektowany dla najnowszych silników grupy PSA (Peugeot / Citroën / DS.), które wymagają oleju znormą PSA B71 2010: BlueHDi, Pure Tech, silniki hybrydowe, silniki wyposażone w system Stop & Start itp.
YACCO GALAXIE S 10W50 to 100% syntetyczny olej wykonany z syntetycznych polialfaolefin (PAO). Zapewnia optymalne smarowanie w trudnychwarunkach eksploatacyjnych i wydłuża żywotność silnie obciążonych silników. YACCOGALAXIE S SAE 10W-50 nadaje się do wszystkich pojazdów, do których producent zaleca stosowanie olejów SAE 10W-50 ACEA C3 lub API SN (Abarth).
YACCO LUBE BM-17 FE 100% syntetyczny olej redukujący zużycie paliwa, przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych z lub bez filtra cząstek stałych. Jest zalecany do silników benzynowych BMW wymagających lub zezwalających na stosowanie oleju BMW Longlife 17 FE + oraz do wszystkich innych silników benzynowych / Diesla innych producentów, które...
YACCO LUBE P+ 5W30 to 100% syntetyczny olej z przeznaczeniem do silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Wykonany w technologii MID SAPS, zmniejszający zużycie paliwa oraz emisję dwutlenku węgla. Specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania specyfikacji PSA B71 2290 (edycja 2017) grupy Peugeot Citroën Automobiles (PSA) - posiada oficjalną aprobatę PSA.
Opracowany z myślą o mostach ślimakowych pojazdów zabytkowych takich jak: Peugeot 203, 403, 404, etc. oraz reduktorach ślimakowych. UWAGA!Nie mieszać z olejami mineralnymi ani syntetycznymi!
Specjalnie opracowany w celu smarowania 4-suwowych silników klasycznych i zabytkowych samochodów i motocykli.Do stosowania w silnikach akceptujących oleje z detergentami (a więc silników po remoncie). W silnikach, które wymagają oleju bez detergentów, rekomendujemy użycie oleju YACCO MONOGRADE SAE 30.
LEGENDE MONOGRADE SAE 30 to mineralny olej nie zawierający detergentów do samochodów klasycznych i zabytkowych (z reguły wyprodukowanych przed 1950 rokiem). Rekomendowany do silników i skrzyń biegów, które nie były jeszcze remontowane. Do silników samochodów klasycznych i zabytkowych po remoncie rekomendujemy stosowanie oleju YACCO LEGENDE MULTIGRADE SAE...
YACCO VX 300 10W40 - Przystosowany do wielozaworowych silników benzynowych i Diesel, turbodoładowanych i nie.Szczególnie polecany do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi. Idealny zarówno do użytkowania w ruchu miejskim, jak i dłuższych trasach. Może być stosowany w silnikach LPG, kompatybilny z katalizatorami.
Opracowany z myślą o benzynowych silnikach wielozaworowych z wtryskiem, a także silnikach Diesel z turbo, oraz bezpośrednim wtryskiem Common Rail (bez DPF). Do użytku zarówno w mocno obciążonym ruchu miejskim, jak i autostradowym.
Wysokiej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej przeznaczony do silników benzynowych, Diesel, LPG, wyposażonych w turbo, oraz bezpośredni wtrysk paliwa. Znakomity do silników pokonujących długie dystanse, ale także krótkie przejazdy z częstymi postojami.
100% syntetyczny olej long life do bardzo mocnych silników benzynowych, Diesel, LPG. Spełnia bądź przewyższa wymagania głównych producentów samochodów. Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez), oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF. Może być stosowany nawet bardzo...
Specjalnie opracowany z myślą o samochodach z normą czystości spalin EURO 4 i nowszych, wyposażonych w systemy oczyszczania spalin.: BMW (Longlife-04), MERCEDES-BENZ (MB 229.51/229.31), GM-Opel (dexos2)VX 1703 SAE 5W-30 może być także używany w pojazdach poprzednich generacji: BMW: silniki Diesel oraz benzynowe MERCEDES-BENZ silniki Diesel i benzynowe...
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
Specjalnie opracowany dla: Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin; Silników grupy VW przed 2007 rokiem Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM OpelMoże być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża...
Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA...
Ten bazujący na PAO oraz estrach, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych. Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych,może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF, oraz LPG.
Ten bazujący na PAO i ESTRACH w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach.
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach wyczynowych.Szczególnie polecany do mocno obciążonych silników (turbodoładowanych, wielozaworowych) używanych w sporcie samochodowym.Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, oraz silnikach Diesel bez DPF.
Ten bazujący na PAO, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo,wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany...
Ten bazujący na PAO oraz estrach o wysokiej wadze molekularnej, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych może być także stosowany w silnikach...
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej lepkości przeznaczony do silników benzynowych i hybrydowych. LUBE FE 0W16 zapewnia obniżone zużycie paliwa oraz utrzymuje emisję CO2 na bardzo niskim poziomie.
100% syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości opracowany z myślą o najnowszych silnikach VW. Specjalnie stworzony dla samochodów grupy Volskwagen wymagających stosowania oleju 0w20 oszczędzającego paliwo spełniającego wymagania VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).