VX PREMIUM

Information

Producenci

YACCO VX 2000 0W30 2L Zobacz większe

YACCO VX 2000 0W30

Nowy produkt

Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.
Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA A5/B5-07 lub ACEA A1/B1-07.

Więcej szczegółów

107,42 zł

Więcej informacji

YACCO VX 2000 został opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen), w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00 (benzynowe), VW 506.00 (Diesel) oraz VW 506.01 (pompowtryski Diesel).
Pasują do silników turbodoładowanych (w tym Diesel z bezpośrednim wtryskiem), wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA A5/B5-07
lub ACEA A1/B1-07. Może być używany w bardzo ciężkich warunkach: mocno obciążony ruch miejski, autostrady.

Ciężar właściwy w 20° Ckg/m3855
Lepkość w 40° Cmm2/s53
Lepkość w 100° Cmm2/s9,6
Indeks lepkości167
Temperatura zapłonu  ° C223
Temperatura krzepnięcia   ° C– 48
Lepkość dynamiczna w - 35° CmPa.s6000
H.T.H.S.mPa.s3
Poziom SAPS%masy1,2
T.B.N.mgKOH/g10

  • Znakomita odporność na utlenianie pozwala zachować właściwości oleju przez długi czas – dzięki temu olej wytrzymuje wydłużone interwały wymiany oleju.
  • Niska lepkość w niskich temperaturach – zapewnia łatwy rozruch, jednocześnie ma trwały film olejowy w wysokich temperaturach
  • Optymalna ochrona części metalowych – zapewnia odpowiednie osiągi silnika oraz jego żywotność
  • Znaczna redukcja zużycia paliwa – ochrona środowiska poprzez redukcję spalin

Normy:
VW 503.00 (benzyna) / VW 506.00 (Diesel) / VW 506.01 (Diesel pompowtryski)
ACEA A5/B5-07

Do większości nowoczesnych silników grupy VW wymagających olej VW 504.00/VW 507.00, polecamy YACCO LUBE DE 5W-30.
Silniki R5 Diesel i V10 TDI (do 2007) wymagają wyłącznie oleju VW 506.01, więc musi być używany VX 2000 0W-30.
Po 2007 roku VW zmienił rekomendację dotyczącą powyższych silników, i należy stosować olej VW 507.00 (LUBE DE 5W-30)

Pobierz kartę produktu

Produkty powiązane

  • JANTPROP do mycia felg

    JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.

    35,60 zł
  • PLASTISATIN Do kokpitów (błyszczący)

    Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.

    30,20 zł
  • DIESEL CARE uszlachetniacz

    Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...

    37,84 zł
  • OPTIMIZER VIDANGE środek czyszczący układ olejowy

    Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.

    50,44 zł

6 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku