Nowy produkt
Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.
Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA A5/B5-07 lub ACEA A1/B1-07.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO VX 2000 0W30
Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.
Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA A5/B5-07 lub ACEA A1/B1-07.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO VX 2000 został opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen), w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00 (benzynowe), VW 506.00 (Diesel) oraz VW 506.01 (pompowtryski Diesel).
Pasują do silników turbodoładowanych (w tym Diesel z bezpośrednim wtryskiem), wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA A5/B5-07
lub ACEA A1/B1-07. Może być używany w bardzo ciężkich warunkach: mocno obciążony ruch miejski, autostrady.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 855 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 53 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 9,6 |
Indeks lepkości | 167 | |
Temperatura zapłonu ° C | 223 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 48 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 6000 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3 |
Poziom SAPS | %masy | 1,2 |
T.B.N. | mgKOH/g | 10 |
Normy:
VW 503.00 (benzyna) / VW 506.00 (Diesel) / VW 506.01 (Diesel pompowtryski)
ACEA A5/B5-07
Do większości nowoczesnych silników grupy VW wymagających olej VW 504.00/VW 507.00, polecamy YACCO LUBE DE 5W-30.
Silniki R5 Diesel i V10 TDI (do 2007) wymagają wyłącznie oleju VW 506.01, więc musi być używany VX 2000 0W-30.
Po 2007 roku VW zmienił rekomendację dotyczącą powyższych silników, i należy stosować olej VW 507.00 (LUBE DE 5W-30)
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.