Nowy produkt
100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
VX 1000 LL III 5W30
100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
VX 1000 LL III 5W30 to w 100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian.
VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 846 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 68 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 11,9 |
Indeks lepkości | 173 | |
Temperatura zapłonu ° C | 232 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 6000 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,52 |
Poziom SAPS | %masy | 0,7 |
T.B.N. | mgKOH/g | 6,6 |
WŁAŚCIWOŚCI I ZALETY:
NORMY:
ACEA C3
API SN/CF
VW 504.00/VW 507.00
Mercedes MB 229.51/229.31
BMW Longlife-04
Porsche C30,
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel, oraz benzynowych, spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Został oficjalnie zaaprobowany przez BMW oraz Mercedes – Benz.Jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes –Benz 229.5 oraz 229.3...
100% syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości opracowany z myślą o najnowszych silnikach VW. Specjalnie stworzony dla samochodów grupy Volskwagen wymagających stosowania oleju 0w20 oszczędzającego paliwo spełniającego wymagania VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
LEGENDE MONOGRADE SAE 30 to mineralny olej nie zawierający detergentów do...
Specjalnie opracowany w celu smarowania 4-suwowych silników klasycznych i...
Opracowany z myślą o mostach ślimakowych pojazdów zabytkowych takich jak:...
Yacco Galaxie A 0W40 jest w 100% syntetycznym olejem wyczynowym zawierającym...