Nowy produkt
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:

YACCO LUBE W 0W30
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10 - tam zalecany jest olej YACCO VX Premium 2000 0W30).
YACCO LUBE W 0W30 kompatybilny jest również z wieloma innymi silnikami OEM, które wymagają oleju SAE 0W30 ACEA C3 (Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda ...).
| Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 840 |
| Lepkość w 40° C | mm2/s | 63 |
| Lepkość w 100° C | mm2/s | 12,2 |
| Indeks lepkości | 185 | |
| Temperatura zapłonu ° C | 202 | |
| Temperatura krzepnięcia ° C | – 51 | |
| Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 5800 |
| H.T.H.S. | mPa.s | 3,5 |
| Poziom SAPS | %masy | 0,7 |
| T.B.N. | mgKOH/g | 8 |
Właściwości i zalety:
Aprobaty:
VW 504.00/507.00
Porsche C30
Norma:
ACEA C3
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
100% syntetyczny olej silnikowy o bardzo niskiej lepkości opracowany z myślą o najnowszych silnikach VW. Specjalnie stworzony dla samochodów grupy Volskwagen wymagających stosowania oleju 0w20 oszczędzającego paliwo spełniającego wymagania VW 508.00/509.00 oraz VW TL 5257 (VW Blue Oil).
Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA...
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF-...