Nowy produkt
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.
Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO VX 1000 LL 5W40
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.
Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO VX 1000 LL 5W40 - Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.
Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
*w silnikach grupy VW wyposażonych w pompowtryskiwacze należy używać oleju VW 507.00 lub 505.01 (w zależności od modelu).
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 852 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 88 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 14,2 |
Indeks lepkości | 172 | |
Temperatura zapłonu ° C | 230 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 590 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,6 |
Poziom SAPS | %masy | 1,1 |
T.B.N. | mgKOH/g | 10 |
Właściwości i zalety:
Aprobaty:
API SN
BMW Longlife-01 ; MB-Approval 229.5
Porsche A40 ; VW 502.00 / 505.00
Normy:
ACEA A3/B4; API CF
FIAT 95535 H2/M2/N2/Z2
GM-LL-B-025 ; PSA B71 2296
Renault RN 0710/0700
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Specjalnie opracowany do czyszczenia układów wtrysku paliwa silników benzynowych. Regularne używanie tego dodatku pozwala utrzymać układ paliwowy w czystości (gaźnik, wtrysk jedno-, lub wielo- punktowy).
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.