Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Nowy produkt
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel, oraz benzynowych, spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Został oficjalnie zaaprobowany przez BMW oraz Mercedes – Benz.
Jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes –
Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE DE 0W30
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel, oraz benzynowych, spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Został oficjalnie zaaprobowany przez BMW oraz Mercedes – Benz.
Jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes –
Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
LUBE DE 0w30 został oficjalnie zaaprobowany przez BMW (norma BMW Longlife 0w30) oraz Mercedes – Benz ( MB Approval 229.51).
LUBE DE 0w30 jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes – Benz 229.5 oraz 229.3 (wyłącznie Diesel).
Do użytku także w innych silnikach wymagających oleju 0w30 ACEA C3, w tym m.in.: Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Honda
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 841 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 63,3 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 11,5 |
Indeks lepkości | 178 | |
Temperatura zapłonu ° C | 228 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 6000 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3.56 |
SAPS | %mass | 0,76 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7,4 |
Właściwości i zalety:
Normy:
BMW Longlife-04 (przewyższa BMW Longlife-01)
MB-Approval 229.51 (przewyższa MB 229.31)
ACEA C3
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Wydajnie usuwa zabrudzenia (kurz, zabrudzenia punktowe) na wewnętrznych i zewnętrznych powierzchniach szyb samochodowych.
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...