100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
YACCO Lube RN17 5W30 został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania nowej specyfikacji Renault RN17 5W-30 wymaganej w niektórych silnikach benzynowych i wysokoprężnych Renault sprzedawanych od 2018 r. Dzięki wstecznej kompatybilności olej ten nadaje się również do starszych silników, w których producent zalecił pierwotnie użycie oleju RN0710 lub...
YACCO LUBE P+ 5W30 to 100% syntetyczny olej z przeznaczeniem do silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Wykonany w technologii MID SAPS, zmniejszający zużycie paliwa oraz emisję dwutlenku węgla. Specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania specyfikacji PSA B71 2290 (edycja 2017) grupy Peugeot Citroën Automobiles (PSA) - posiada oficjalną aprobatę PSA.
Ten w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych. Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo, wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany w silnikach...
Jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 or GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich...
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL/CF (Honda, Mazda, Volvo…)
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Jaguar Land Rover ST JLR.03.5005 & Ford WWS-M2C934-B, jest rekomendowany do używania w silnikach Diesel z filtramiDPF w samochodach Jaguar i Land Rover Diesel. Rekomendowany także do innych samochodów, w których producent wymaga oleju LOW SAPS o normie ACEA C1, zwłaszcza do silników Mazda Diesel z DPF...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach Diesel Renault , wyposażonych w filtry DPF (aprobata Renault RN0720), a także silnikach MERCEDES-BENZ wymagających oleju z aprobatą MB-Approval 226.51.Może być stosowany w samochodach osobowych i lekkich dostawczych z filtrami DPF. Spełnia wymagania norm ACEA C4 oraz C3 dla olejów o lepkości 5w30
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach MERCEDES w samochodachosobowych i lekkich dostawczych, wymagających oleju o normie MB 229.52. Pasuje do większości silników MERCEDESDiesel, oraz do wybranych silników benzynowych. Ten energooszczędny olej może być stosowany wwielu silnikach Diesel oraz benzynowych wielu różnych producentów, którzy...