Jesteśmy na etapie budowania sieci dystrybucji autoryzowanych dealerów YACCO w Polsce.
Chcesz prowadzić z nami biznes?
Prosimy o kontakt:
Marek Wojciechowski
+48 791 324 504
marek.wojciechowski(at)yacco.pl
YACCO, to pierwszy francuski producent olejów silnikowych. Rzetelny, wiarygodny partner. Jeden z największych francuskich producentów środków smarnych. Marka globalna, dostępna na dziesiątkach rynków na świecie, w setkach ASO, z indywidualnym podejściem do każdego rynku. Prace nad produktami, laboratorium, fabryka – Rouen, Normandia, Francja. YACCO to ponad stuletnia historia – muzeum YACCO przy fabryce. YACCO to duch motorsportu. YACCO to legenda branży olejowej. YACCO to styl. YACCO to dbałość o detale.
YACCO to jedna z najszerszych na rynku gam produktów (samochody, motocykle, motorsport, samochody klasyczne, oleje morskie, oleje lotnicze, dodatki, smary, przemysł, samochody ciężarowe, rolnictwo, kosmetyki, aerozole).
YACCO to marka wyróżniająca się, stojąca w opozycji do wielu nowych marek typu „private label”.
YACCO to oleje silnikowe dla motoryzacji, o niezliczonej liczbie oficjalnych aprobat OEM, co przekłada się możliwość stosowania ich w trakcie trwania gwarancji.
YACCO to wiedza i doświadczenie. YACCO to jeden z najlepszych na rynku konfiguratorów doboru oleju obejmujący zarówno samochody osobowe, jak i dostawcze, ciężarowe, autobusy, motocykle, skutery, quady, maszyny rolnicze, sprzęt budowlany, koparki, spychacze, łodzie i statki, pojazdy zabytkowe.
YACCO to ciągły rozwój, i regularne rozszerzanie gamy. Najnowsze formulacje dostępne natychmiast.
YACCO to globalna strategia marketingowa oparta na motorsporcie.
YACCO to nowoczesne formy komunikacji z klientami, przy użyciu mediów społecznościowych.
YACCO to innowacyjność – od produktów (np. dostępne od 2017 roku oleje 0w16) - do opakowań (opatentowany system „anti glu-glu”, bag in box).
YACCO w Polsce to:
jakość obsługi
przejrzyste i elastyczne warunki współpracy
efektywne, rzetelne i aktywne działania marketingowe zakładające długotrwałą obecność marki na rynku polskim
wsparcie marketingowe dla klientów bazujące na indywidualnym podejściu
wsparcie posprzedażowe