Kategorie

Informacje

Jesteśmy na etapie budowania sieci dystrybucji autoryzowanych dealerów YACCO w Polsce.

Chcesz prowadzić z nami biznes?

Prosimy o kontakt:

Marek Wojciechowski

+48 791 324 504

marek.wojciechowski(at)yacco.pl

YACCO, to pierwszy francuski producent olejów silnikowych. Rzetelny, wiarygodny partner. Jeden z największych francuskich producentów środków smarnych. Marka globalna, dostępna na dziesiątkach rynków na świecie, w setkach ASO, z indywidualnym podejściem do każdego rynku. Prace nad produktami, laboratorium, fabryka – Rouen, Normandia, Francja. YACCO to ponad stuletnia historia – muzeum YACCO przy fabryce. YACCO to duch motorsportu. YACCO to legenda branży olejowej. YACCO to styl. YACCO to dbałość o detale.

YACCO to jedna z najszerszych na rynku gam produktów (samochody, motocykle, motorsport, samochody klasyczne, oleje morskie, oleje lotnicze, dodatki, smary, przemysł, samochody ciężarowe, rolnictwo, kosmetyki, aerozole).

YACCO to marka wyróżniająca się, stojąca w opozycji do wielu nowych marek typu „private label”.

YACCO to oleje silnikowe dla motoryzacji, o niezliczonej liczbie oficjalnych aprobat OEM, co przekłada się możliwość stosowania ich w trakcie trwania gwarancji.

YACCO to wiedza i doświadczenie. YACCO to jeden z najlepszych na rynku konfiguratorów doboru oleju obejmujący zarówno samochody osobowe, jak i dostawcze, ciężarowe, autobusy, motocykle, skutery, quady, maszyny rolnicze, sprzęt budowlany, koparki, spychacze, łodzie i statki, pojazdy zabytkowe.

YACCO to ciągły rozwój, i regularne rozszerzanie gamy. Najnowsze formulacje dostępne natychmiast.

YACCO to globalna strategia marketingowa oparta na motorsporcie.

YACCO to nowoczesne formy komunikacji z klientami, przy użyciu mediów społecznościowych.

YACCO to innowacyjność – od produktów (np. dostępne od 2017 roku oleje 0w16) - do opakowań (opatentowany system „anti glu-glu”, bag in box).

YACCO w Polsce to:

  • jakość obsługi

  • przejrzyste i elastyczne warunki współpracy

  • efektywne, rzetelne i aktywne działania marketingowe zakładające długotrwałą obecność marki na rynku polskim

  • wsparcie marketingowe dla klientów bazujące na indywidualnym podejściu

  • wsparcie posprzedażowe