Ładowanie...
Szeroka gama najwyższej jakości olejów przekładniowych - do samochodów osobowych, wyczynowych, a także ciężarowych.
Podkategorie
Oleje do manualnych skrzyń biegów, oraz dyferencjałów.
Oleje ATF do automatycznych skrzyń biegów.
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (8 i 9 biegowych) i układów wspomagania kierownicy. Kolor BEZBARWNY / BURSZTYNOWY
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (8 i 9 biegowych) i układów wspomagania kierownicy. Kolor CZERWONY
Środek smarny do automatycznych skrzyń biegów, półautomatycznych przekładni, przekładni hydrokinetycznych oraz układów wspomagania kierownicy, które wymagają stosowania oleju ATF DEXRON III.
Środek smarny do automatycznych skrzyń biegów, półautomatycznych przekładni, przekładni hydrokinetycznych oraz układów wspomagania kierownicy, które wymagają stosowania oleju ATF DEXRON IID.
Najwyższej jakości syntetyczny olej do dwusprzęgłowych skrzyń biegów DCT (Dual Clutch Transmission) i DSG (Direct-Shift Gearbox) pojazdów grupy VW. Do użytku w samochodach: Audi-Seat-Skoda-VW, BMW, Ford, PSA, Mercedes, Porsche, Volvo, etc.
W pełni syntetyczny olej premium do przekładni napędzanych paskiem lub łańcuchem: C.V.T. (Continuously Variable Transmission) – skrzynie bezstopniowe.Pasuje do niemal wszystkich typów skrzyń bezstopniowych samochodów amerykańskich, azjatyckich i europejskich, poza samochodami hybrydowymi.
Olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych, ciężarowych, autobusów, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego.
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Szczególnie polecany do przekładni o wielu przełożeniach (nawet 8- i 9-biegowe przekładnie) wymagających oleju ATF o niskiej lepkości – w celu obniżenia zużycia paliwa i niższej emisji CO2.
Przeznaczony do smarowania skrzyń manualnych, transferów, reduktorów oraz tylnych mostów lekko obciążonych samochodów osobowych, ciężarowych, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego. Jest także rekomendowany do skrzyń manualnych oraz mostów wielusamochodów zabytkowych. Może być również stosowany w niektórych przemysłowych przekładniach redukcyjnych, gdzie...
Przeznaczony do smarowania manualnych skrzyń biegów, układów przeniesienia napędu oraz tylnych mostów samochodów osobowych, gdzie producent wymaga stosowania oleju API GL4 i/lub MIL.L 2105 o lepkości 80w85. Może być również stosowany w niektórych przemysłowych przekładniach redukcyjnych, gdzie zaleca się olej mineralny ISO VG 100.
Idealny do smarowania mostów do samochodów ciężarowych oraz sprzętu rolniczego, gdy olej klasy SAE 85W140 jest zalecany przez producenta. Może być również stosowany w niektórych przemysłowych skrzyniach biegów, gdzie zaleca się olej mineralny ISO VG 320.
Do smarowania skrzyń manualnych oraz mostów samochodów osobowych, ciężarowych, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego, gdzie producent rekomenduje olej właściwościach EP, SAE 80w90. Polecany zwłaszcza do układów przeniesienia napędu pracujących w ciężkich warunkach.
Do smarowania mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu (szpery płytkowe) LS samochodów rajdowych i wyścigowych, ciężarowych, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego, gdzie producent wymaga oleju SAE 80w90 LS. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach 4WD.Może być stosowany w dyferencjałach bez szper LS, gdzie wymagany jest olej SAE 80w90, 85w90 lub 90...
Do smarowania manualnych skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów samochodów osobowych, które wymagają oleju SAE 75w80 (zwłaszcza Peugeot, Citroen, Renault). Zapewnia łatwiejsze przełączanie biegów w niskich temperaturach, oraz pomaga redukować zużycie paliwa.
Uniwersalny olej przekładniowy redukujący zużycie paliwa przeznaczony do wielu samochodów osobowych i użytkowych. Niska klasa lepkości SAE 75w pomaga oszczędzać paliwo.
Przeznaczony do nowoczesnych skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów samochodów osobowych, które wymagają oleju SAE 75w80 (zwłaszcza Peugeot, Citroen, Renault) .Szczególnie polecany przy wydłużonych interwałach wymiany oleju, może być używany we wszelkich warunkach (autostrady, miasto), o każdej porze roku.
Wielozadaniowy olej przekładniowy przeznaczony do manualnych skrzyń biegów samochodów osobowych oraz niektórych samochodów dostawczych.BVX 500 X 75W80 ma wszechstronne zastosowanie, i spełnia wiele norm i specyfikacji różnych producentów.
Przeznaczony do skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów, które wymagają oleju SAE 75w90 lub SAE 80w90. Szczególnie polecany do nowoczesnych pojazdów, w których występują problemy za zmianą biegów w niskich temperaturach, oraz do mocno obciążonych przekładni.
Przeznaczony do skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów. Ten w 100% syntetyczny olej spełnia najbardziej surowe wymagania producentów samochodów osobowych, motocykli 4-suwowych, pojazdów użytkowych, przemysłowych, oraz sprzętu rolniczego. Opracowany w celu ułatwienia zmian biegów w niskich temperaturach, oraz zapewnienia optymalnej ochrony w bardzo...
100% syntetyczny olej o wydłużonej żywotności, do mocno obciążonych skrzyń biegów i dyferencjałów.Szczególnie polecamy do samoblokujących się dyferencjałów, oraz dyferencjałów ze „szperami" (LSD) płytkowymi.Szeroki wachlarz zastosowań: samochody sportowe oraz wyczynowe, samochody 4wd, sprzęt ciężki, maszyny rolnicze, przemysł.