Podkategorie
100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
GALAXIE GTS SAE 5W40 to w 100% syntetyczny olej zapewniający optymalne smarowanie w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Specjalnie opracowany do mocno obciążonych niemieckich silników sportowych używanych na drogach lub torach wyścigowych: W12, V10, V8 i 6-cylindrowych, również do silników Diesla - w tym te wyposażone w DPF.
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
Opracowany z myślą o benzynowych silnikach wielozaworowych z wtryskiem, a także silnikach Diesel z turbo, oraz bezpośrednim wtryskiem Common Rail (bez DPF). Do użytku zarówno w mocno obciążonym ruchu miejskim, jak i autostradowym.
100% syntetyczny olej long life do bardzo mocnych silników benzynowych, Diesel, LPG. Spełnia bądź przewyższa wymagania głównych producentów samochodów. Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez), oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF. Może być stosowany nawet bardzo...
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
Specjalnie opracowany dla:Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin; Silników grupy VW przed 2007 rokiem Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM OpelMoże być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża...
Ten bazujący na PAO, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo,wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
Najwyższej jakości 100% syntetyczny olej full saps do silników benzynowych i Diesel.