YACCO LUBE

Informacje

YACCO LUBE DE 5W30

Nowy produkt

Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3 lub API SN.

Więcej szczegółów

61,19 zł brutto

Więcej informacji

Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich: grupa VAG (Volkswagen/Audi/Skoda/Seat) – VW 504.00/507.00 oraz Porsche C30, BMW – BMW Longlife
04, Mercedes – Benz: MB Approval 229.51.
Jest także rekomendowany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.011 lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel) Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3 lub API SN.


1poza silnikami R5 Diesel i V10 TDI (do 2007), wymagających oleju VW 506.01 . W tych przypadkach należy użyć oleju YACCO VX 2000 0w30

Ciężar właściwy w 20° Ckg/m3848
Lepkość w 40° Cmm2/s70
Lepkość w 100° Cmm2/s12
Indeks lepkości169
Temperatura zapłonu  ° C234
Temperatura krzepnięcia   ° C– 45
Lepkość dynamiczna w - 30° CmPa.s5800
H.T.H.S.mPa.s3,55
Poziom SAPS%masy0,68
T.B.N.mgKOH/g7

Właściwości i zalety:

  • Syntetyczna formulacja zapewnia niesamowitą odporność na utlenianie
  • Zwiększa osiągi oraz wydłuża żywotność silnika
  • Lepkość 5w oznacza szybszą cyrkulację oleju w niskich temperaturach
  • Natychmiastowe i optymalne smarowanie od momentu uruchomienia silnika
  • Wysoka lepkość HTHS: znakomita odporność na ścinanie w wysokich temperaturach
  • Wzmocniona ochrona silnika nawet w ekstremalnych warunkach
  • Formulacja „Mid SAPS” zawiera niższe poziomy popiołów siarczanowych, fosforu oraz
    siarki dłuższa żywotność filtrów DPF oraz katalizatorów

Aprobaty:
VW 504.00/VW 507.00;
Porsche C30
MB-Approval 229.51 (przewyższa MB 229.31)
BMW Longlife-04 (przewyższa BMW Longlife-01/98)

Normy:
ACEA C3
API SN

Produkty powiązane

  • JANTPROP do mycia felg

    JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.

    40,13 zł
  • PLASTISATIN Do kokpitów (błyszczący)

    Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.

    41,02 zł
  • PREVENTIVE DIESEL TREATMENT uszlachetniacz

    Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...

    37,18 zł
  • OPTIMIZER VIDANGE środek czyszczący układ olejowy

    Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.

    64,61 zł

24 innych produktów w tej samej kategorii:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: