Nowy produkt
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3 lub API SN.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE DE 5W30
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3 lub API SN.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.
Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich: grupa VAG (Volkswagen/Audi/Skoda/Seat) – VW 504.00/507.00 oraz Porsche C30, BMW – BMW Longlife
04, Mercedes – Benz: MB Approval 229.51.
Jest także rekomendowany do starszych silników wymagających olejów o następującej specyfikacji: VW 503.00/506.00/506.011 lub VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-01/ Longlife-98 oraz MB 229.5/MB 229.3 (silniki Diesel) Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3 lub API SN.
1poza silnikami R5 Diesel i V10 TDI (do 2007), wymagających oleju VW 506.01 . W tych przypadkach należy użyć oleju YACCO VX 2000 0w30
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 848 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 70 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 12 |
Indeks lepkości | 169 | |
Temperatura zapłonu ° C | 234 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 5800 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,55 |
Poziom SAPS | %masy | 0,68 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7 |
Właściwości i zalety:
Aprobaty:
VW 504.00/VW 507.00;
Porsche C30
MB-Approval 229.51 (przewyższa MB 229.31)
BMW Longlife-04 (przewyższa BMW Longlife-01/98)
Normy:
ACEA C3
API SN
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju....