Podkategorie
100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
YACCO LUBE BM-17 FE 100% syntetyczny olej redukujący zużycie paliwa, przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych z lub bez filtra cząstek stałych. Jest zalecany do silników benzynowych BMW wymagających lub zezwalających na stosowanie oleju BMW Longlife 17 FE + oraz do wszystkich innych silników benzynowych / Diesla innych producentów, które...
Opracowany z myślą o benzynowych silnikach wielozaworowych z wtryskiem, a także silnikach Diesel z turbo, oraz bezpośrednim wtryskiem Common Rail (bez DPF). Do użytku zarówno w mocno obciążonym ruchu miejskim, jak i autostradowym.
100% syntetyczny olej long life do bardzo mocnych silników benzynowych, Diesel, LPG. Spełnia bądź przewyższa wymagania głównych producentów samochodów. Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez), oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF. Może być stosowany nawet bardzo...
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju redukującego zużycie paliwa: BMW Longlife -12 FE o lepkości 0w30. LUBE BM-12 - SAE 0W30 ma oficjalną aprobatę BMW dla silników Diesel produkowanych od lat 2013/2014. Może być także używany w wielu benzynowych silnikach* wyprodukowanych po 2002 roku.* dotyczy krajów UE, oraz...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
Najwyższej jakości 100% syntetyczny olej full saps do silników benzynowych i Diesel.