YACCO LUBE FR+ 5W-30 to 100% syntetyczny olej spełniający specyfikacje PSA B71 2290 i Renault RN-17
100% syntetyczny olej MID SAPS do silników benzynowych i Diesel. Obejmuje szeroki zakres specyfikacji OEM. Jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 (w tym wyposażonych w filtr cząstek stałych), gdy wymagana jest jedna z poniższych specyfikacji.
100% syntetyczny olej do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz lekkich dostawczych, gdzie producent przewiduje wydłużone interwały wymian. VX 1000 LL III 5W30 to olej typu „Mid SAPS” przeznaczony do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych DPF, które wymagają jednej z poniższych specyfikacji.
GALAXIE GTS SAE 5W40 to w 100% syntetyczny olej zapewniający optymalne smarowanie w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Specjalnie opracowany do mocno obciążonych niemieckich silników sportowych używanych na drogach lub torach wyścigowych: W12, V10, V8 i 6-cylindrowych, również do silników Diesla - w tym te wyposażone w DPF.
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
YACCO GALAXIE S 10W50 to 100% syntetyczny olej wykonany z syntetycznych polialfaolefin (PAO). Zapewnia optymalne smarowanie w trudnychwarunkach eksploatacyjnych i wydłuża żywotność silnie obciążonych silników. YACCOGALAXIE S SAE 10W-50 nadaje się do wszystkich pojazdów, do których producent zaleca stosowanie olejów SAE 10W-50 ACEA C3 lub API SN (Abarth).
Yacco Galaxie A 0W40 jest w 100% syntetycznym olejem wyczynowym zawierającym P.A.O. (PolyAlphaOlefiny), został opracowany, aby spełnić wymagania silników sportowych grupy Renault (Alpine, Renault RS itp.), jest również zalecany do wszystkich innych silników, które wymagają stosowania oleju SAE 0W40 ACEA C3.
Specjalnie opracowany dla:Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin; Silników grupy VW przed 2007 rokiem Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM OpelMoże być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...