Ładowanie...
Wysokiej jakości oleje motocyklowe, oleje do quadów (ATV), skuterów śnieżnych, oleje do skuterów, oleje przekładniowe do motocykli. Oleje 4T oraz 2T. Oleje na bazie PAO oraz estrów. Przekraczają normy JASO MA2.
Wysokiej jakości smary łańcuchów motocykli wyścigowych oraz off-road.
Podkategorie
Oleje silnikowe do skuterów śnieżnych 4T (czterosuwowych) oraz 2T (dwusuwowych).
Oleje do silników dwusuwowych 2T.
Oleje silnikowe dla motocykli 4-suwowych.
Oleje silnikowe i przekładniowe do skuterów.
Środki smarne dla quadów i ATV.
Spray do filtra powietrza, smary do łańcuchów, szampon, itp.
Oleje przekładniowe dla motocykli.
Oleje z homologacją CIK-FIA
MOTOWASH to silny, wielofunkcyjny środek czyszczący specjalnie stworzony dla motocykli. Może być używany do mycia felg, plastików, oraz elementów lakierowanych.
Przeznaczony do motocykli drogowych oraz wyczynowych używanych w sporcie. Kleista konsystencja chroniąca środek smarny przed chlapaniem przy wysokich prędkościach.
Ten środek smarny jest szczególnie polecany do smarowania łańcuchów motocykli używanych w terenie (cross, enduro, trial), oraz motocykli drogowych przy umiarkowanych szybkościach (turystyka, droga, krótkie przejażdżki). Do bardzo szybkich motocykli (wyścigi, autostrada) oraz kartingu, rekomendujemy YACCO ROAD CHAIN LUBE.
AIR FILTER OIL został opracowany w celu ochrony przed zapychaniem się silników wyposażonych w sportowe filtry powietrza. Testowany i sprawdzony w motorsporcie , może być stosowany zarówno w seryjnych, jak i wyścigowych silnikach. Ma także zastosowanie w filtrach powietrza np. w sprzęcie ogrodowym.
Olej 20W zapewnia sztywniejsze amortyzowanie. Przeznaczony do konwencjonalnych widelców motocykli, którymi często podróżują dwie osoby, widelców o dużym przebiegu, pomaga zrekompensować spadek właściwości zużytych sprężyn. W celu bardziej miękkiego amortyzowania, należy stosować YACCO FORK FLUID 2.5W; 5W; 7.5W;10W ;15W– zgodnie z osobistymi preferencjami.
Olej 15W zapewnia sztywniejsze amortyzowanie. Przeznaczony do konwencjonalnych widelców motocykli, którymi często podróżują dwie osoby, widelców o dużym przebiegu, pomaga zrekompensować spadek właściwości zużytych sprężyn. W celu bardziej miękkiego amortyzowania, należy stosować YACCO FORK FLUID 2.5W; 5W; 7.5W,10W – zgodnie z osobistymi preferencjami a w...
Lepkość 10w jest rekomendowana przez większość producentów do użytku w konwencjonalnych widelcach. Ten olej do amortyzatorów jest częścią gamy produktów YACCO FORK FLUID. W celu bardziej miękkiego amortyzowania, należy stosować YACCO FORK FLUID 2.5W; 5W; 7.5W a w celu usztywnienia: YACCO FORK FLUID 15W lub 20W.
Syntetyczny płyn hydrauliczny do amortyzatorów USD oraz widelców teleskopowych. Testowany w warunkach wyścigowych. Zapewnia optymalną i płynną pracę zawieszenia. Szczególnie polecany do widelców teleskopowych SHOWA oraz WHITE POWER. W celu bardziej miękkiego amortyzowania, należy stosować YACCO FORK FLUID 2.5W lub 5W a w celu usztywnienia: YACCO FORK...
Syntetyczny płyn hydrauliczny do amortyzatorów USD oraz widelców teleskopowych. Testowany w warunkach wyścigowych. Zapewnia optymalną i płynną pracę zawieszenia. Szczególnie polecany do widelców teleskopowych SHOWA oraz OHLINS. W celu bardziej miękkiego amortyzowania, należy stosować YACCO FORK FLUID 2.5W, a w celu usztywnienia: YACCO FORK FLUID 7.5W;...
Syntetyczny płyn hydrauliczny do amortyzatorów USD oraz widelców teleskopowych. Testowany w warunkach wyścigowych. Zapewnia optymalną i płynną pracę zawieszenia. Szczególnie polecany do widelców teleskopowych KAYABA. To najbardziej płynny olej do amortyzatorów w gamie YACCO FORK FLUID. W celu usztywnienia zawieszenia należy stosować YACCO FORK FLUID 5W;...
Do tylnych osi w skuterach, gdy producent rekomenduje stosowanie oleju SAE 80w90. Opracowany z myślą o najnowszyh wymaganiach. Jest zapakowany w tubę, w celu łatwiejszego użycia.
Półsyntetyczny olej przekładniowy do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem motocykli dwusuwowych. Rekomendowany do wielu zastosowań, gdzie producent wymaga oleju 10w30 tego typu: motocykle drogowe, cross, enduro, a także do trialu, quady, skutery, itp. Do smarowania skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem wymagających bardziej lepkiego oleju, polecamy nasze oleje:...
100% syntetyczny olej przekładniowy do czterosuwowych motocykli z osobnym układem smarowania skrzyni biegów oraz suchym sprzęgłem. Rekomendowany tam, gdzie producent wymaga oleju API GL5 lub API GL4 o lepkości 75w90 lub 80w90. Ten w 100% syntetyczny olej spełnia najbardziej surowe wymagania (w tym udział w wyścigach).
100% syntetyczny olej przekładniowy do niezależnych skrzyń biegów wyczynowych motocykli dwusuwowych i czterosuwowych. Maksymalna ochrona skrzyni i sprzęgła. Opracowany i rozwijany z myślą o mocnych motocyklach używanych na drogach jak i w terenie.
Wysokiej jakości półsyntetyczny olej specjalnie opracowany do stosowania w dwusuwowych silnikach skuterów śnieżnych wyposażonych w gaźnik lub wtrysk paliwa. Może być stosowany oddzielnie, oraz jako mieszanka.Mieszanka: zgodnie z zaleceniami producenta, zazwyczaj od 2 do 4%.
Półsyntetyczny olej specjalnie opracowany dla dwusuwowych silników skuterów chłodzonych cieczą lub powietrzem. Szczególnie przystosowany do ruchu miejskiego. Może być stosowany oddzielnie, oraz jako mieszanka.Mieszanka: zgodnie z zaleceniami producenta, zazwyczaj od 2 do 4%.
MVX 500 2T jest olejem rekomendowanym do smarowania silników dwusuwowych pracujących z dużymi prędkościami, w trudnych warunkach. Może być stosowany oddzielnie, oraz jako mieszanka. Mieszanka: zgodnie z zaleceniami producenta, zazwyczaj od 2 do 4%.
100% syntetyczny środek smarny specjalnie opracowany dla dwusuwowych skuterów śnieżnych wyposażonych w gaźnik lub wtrysk paliwa. Może być stosowany oddzielnie, oraz jako mieszanka. Mieszanka: zgodnie z zaleceniami producenta, zazwyczaj od 1 do 3%.
100% syntetyczny środek smarny do dwusuwowych silników intensywnie użytkowanych skuterów. Dzięki specyficznemu zestawowi dodatków, redukuje emisję spalin, dzięku czemu chroni środowisko. Znakomite smarowanie przy wysokich prędkościach. Optymalna ochrona pierścieni, tłoków, panewek.
100% syntetyczny, zaawansowany technologicznie środek smarny do mocnych silników dwusuwowych. Do użytku w sporcie, na drodze, oraz off-roadzie. Przystosowany także do silników dwusuwowych z bezpośrednim wtryskiem oraz wydechów z katalizatorami: w motocyklach, quadach, kartach. Może być stosowany oddzielnie, oraz jako mieszanka.
Specjalnie opracowany i rozwijany w motorsporcie olej do dwusuwowych silników motocyklowych pracujących pod dużym obciążeniem ismarowanych mieszanką. Mieszanka: stopień stężenia od 1,5 do 5%, w zależności od potrzeb i rekomendacji producenta lub mechanika. 100% syntetyczna formuła na bazie estrów – do wszystkich rodzajów benzyny, zwłaszcza bezołowiowej...
Specjalnie opracowany i rozwijany w motorsporcie olej do dwusuwowych silników kartingowych osiągających bardzo wysokie obroty (do 25000 obr./min), smarowanychmieszanką. 100% syntetyczna formuła na bazie estrów – do wszystkich rodzajów benzyny.Mieszanka: stopień stężenia od 2 do 8%, w zależności od potrzeb i rekomendacji producenta lub mechanika.
Półsyntetyczny olej silnikowy 10w40 do czterosuwowych silników w quadach, smaruje także zintegrowane skrzynie biegów, zapewnia zwiększoną ochronę skrzyni biegów (JASO MA2), oraz ułatwia zmianę biegów. Sprawdza się w każdych warunkach użytkowania: sport, użytkowanie w celach zawodowych, rekreacyjnie. Znacznie przewyższa wymagania głównych producentów quadów.