Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Nowy produkt
Półsyntetyczny olej przekładniowy do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem motocykli dwusuwowych. Rekomendowany do wielu zastosowań, gdzie producent wymaga oleju 10w30 tego typu: motocykle drogowe, cross, enduro, a także do trialu, quady, skutery, itp. Do smarowania skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem wymagających bardziej lepkiego oleju, polecamy nasze oleje: MVX 500 4T 10w40 lub MVX 1000 4T 10w50.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO GEARBOX 2T - SAE 10W30
Półsyntetyczny olej przekładniowy do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem motocykli dwusuwowych. Rekomendowany do wielu zastosowań, gdzie producent wymaga oleju 10w30 tego typu: motocykle drogowe, cross, enduro, a także do trialu, quady, skutery, itp. Do smarowania skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem wymagających bardziej lepkiego oleju, polecamy nasze oleje: MVX 500 4T 10w40 lub MVX 1000 4T 10w50.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO GEARBOX 2T - SAE 10W30 - Półsyntetyczny olej przekładniowy do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem motocykli dwusuwowych. Rekomendowany do wielu zastosowań, gdzie producent wymaga oleju 10w30 tego typu: motocykle drogowe, cross, enduro, a także do trialu, quady, skutery, itp. Do smarowania skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem wymagających bardziej lepkiego oleju, polecamy nasze oleje: MVX 500 4T 10w40 lub MVX 1000 4T 10w50.
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 870
Lepkość w 40°C mm2/s 72
Lepkość w 100°C mm2/s 11,4
Indeks lepkości 151
Temperatura krzepnięcia °C - 36
Temperatura zapłonu °C >210
Normy:
API GL4
100% syntetyczny olej przekładniowy do czterosuwowych motocykli z osobnym...