Ładowanie...
Oleje przekładniowe dla motocykli.
Do tylnych osi w skuterach, gdy producent rekomenduje stosowanie oleju SAE 80w90. Opracowany z myślą o najnowszyh wymaganiach. Jest zapakowany w tubę, w celu łatwiejszego użycia.
Półsyntetyczny olej przekładniowy do skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem motocykli dwusuwowych. Rekomendowany do wielu zastosowań, gdzie producent wymaga oleju 10w30 tego typu: motocykle drogowe, cross, enduro, a także do trialu, quady, skutery, itp. Do smarowania skrzyń biegów z mokrym sprzęgłem wymagających bardziej lepkiego oleju, polecamy nasze oleje:...
100% syntetyczny olej przekładniowy do czterosuwowych motocykli z osobnym układem smarowania skrzyni biegów oraz suchym sprzęgłem. Rekomendowany tam, gdzie producent wymaga oleju API GL5 lub API GL4 o lepkości 75w90 lub 80w90. Ten w 100% syntetyczny olej spełnia najbardziej surowe wymagania (w tym udział w wyścigach).
100% syntetyczny olej przekładniowy do niezależnych skrzyń biegów wyczynowych motocykli dwusuwowych i czterosuwowych. Maksymalna ochrona skrzyni i sprzęgła. Opracowany i rozwijany z myślą o mocnych motocyklach używanych na drogach jak i w terenie.