Oleje ATF do automatycznych skrzyń biegów.
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (8 i 9 biegowych) i układów wspomagania kierownicy. Kolor BEZBARWNY / BURSZTYNOWY
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (8 i 9 biegowych) i układów wspomagania kierownicy. Kolor CZERWONY
Środek smarny do automatycznych skrzyń biegów, półautomatycznych przekładni, przekładni hydrokinetycznych oraz układów wspomagania kierownicy, które wymagają stosowania oleju ATF DEXRON III.
Środek smarny do automatycznych skrzyń biegów, półautomatycznych przekładni, przekładni hydrokinetycznych oraz układów wspomagania kierownicy, które wymagają stosowania oleju ATF DEXRON IID.
Najwyższej jakości syntetyczny olej do dwusprzęgłowych skrzyń biegów DCT (Dual Clutch Transmission) i DSG (Direct-Shift Gearbox) pojazdów grupy VW. Do użytku w samochodach: Audi-Seat-Skoda-VW, BMW, Ford, PSA, Mercedes, Porsche, Volvo, etc.
W pełni syntetyczny olej premium do przekładni napędzanych paskiem lub łańcuchem: C.V.T. (Continuously Variable Transmission) – skrzynie bezstopniowe.Pasuje do niemal wszystkich typów skrzyń bezstopniowych samochodów amerykańskich, azjatyckich i europejskich, poza samochodami hybrydowymi.
Olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych, ciężarowych, autobusów, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego.
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Szczególnie polecany do przekładni o wielu przełożeniach (nawet 8- i 9-biegowe przekładnie) wymagających oleju ATF o niskiej lepkości – w celu obniżenia zużycia paliwa i niższej emisji CO2.