Nowy produkt
100% syntetyczny olej MID SAPS do silników benzynowych i Diesel. Obejmuje szeroki zakres specyfikacji OEM. Jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 (w tym wyposażonych w filtr cząstek stałych), gdy wymagana jest jedna z poniższych specyfikacji.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO VX 1000 LE 5W30
100% syntetyczny olej MID SAPS do silników benzynowych i Diesel. Obejmuje szeroki zakres specyfikacji OEM. Jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 (w tym wyposażonych w filtr cząstek stałych), gdy wymagana jest jedna z poniższych specyfikacji.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Yacco VX 1000 LE SAE 5W30 obejmuje szeroki zakres specyfikacji OEM. Jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 (w tym wyposażonych w filtr cząstek stałych), gdy wymagana jest jedna z poniższych specyfikacji.
Yacco VX 1000 LE SAE 5W30 nadaje się również do wielu innych typów silników OEM:
BMW, Fiat, GM, Honda, Hyundaï, Kia, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, P.S.A . (B71 2290 do 2017 r., w przypadku najnowszych pojazdów użyj Lube P + 5W30), Subaru, Suzuki, Ssangyong, Toyota, VW Group…
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 852 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 70 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 12,1 |
Indeks lepkości | 171 | |
Temperatura zapłonu ° C | 224 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 5000 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,50 |
Poziom SAPS | %masy | 0,78 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7 |
Aprobaty:
API SN
BMW Longlife-04
MB-Approval 229.52
VW 505.00/505.01
Normy:
ACEA C3 & C2,
GM dexos2TM;
OV0401547;
MB 229.51 / 229.31;
przewyższa Fiat 9.55535 S1/ 9.55535 S3