Nowy produkt
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Jaguar Land Rover ST JLR.03.5005 & Ford WWS-M2C934-B, jest rekomendowany do używania w silnikach Diesel z filtrami
DPF w samochodach Jaguar i Land Rover Diesel. Rekomendowany także do innych samochodów, w których producent wymaga oleju LOW SAPS o normie ACEA C1, zwłaszcza do silników Mazda Diesel z DPF (poza silnikami SKYACTIV-D).
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE J 5W30
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Jaguar Land Rover ST JLR.03.5005 & Ford WWS-M2C934-B, jest rekomendowany do używania w silnikach Diesel z filtrami
DPF w samochodach Jaguar i Land Rover Diesel. Rekomendowany także do innych samochodów, w których producent wymaga oleju LOW SAPS o normie ACEA C1, zwłaszcza do silników Mazda Diesel z DPF (poza silnikami SKYACTIV-D).
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE J 5W30 - Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Jaguar Land Rover ST JLR.03.5005 & Ford
WWS-M2C934-B, LUBE J 5W30 jest rekomendowany do używania w silnikach Diesel z filtrami
DPF w samochodach Jaguar i Land Rover Diesel.
Rekomendowany także do innych samochodów, w których producent wymaga oleju LOW SAPS
redukującego zużycie paliwa o normie ACEA C1, zwłaszcza do silników Mazda Diesel z DPF
(poza silnikami SKYACTIV-D wymagającymi oleju ACEA C3).
Do użytku w bardzo ciężkich warunkach (autostrady, mocno obciążony ruch miejski), w każdych
warunkach pogodowych.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 847 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 52 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 9,6 |
Indeks lepkości | 174 | |
Temperatura zapłonu ° C | 234 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 4500 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3 |
Poziom SAPS | %masy | 0,5 |
T.B.N. | mgKOH/g | 6 |
Właściwości i zalety:
Normy:
ACEA C1
Jaguar Land Rover ST JLR.03.5005 (silnik diesla z DPF)
Ford WSS-M2C934-B (przewyższa WSS-M2C934-A)
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF-...