Nowy produkt
YACCO LUBE V 0w20 to syntetyczny olej silnikowy rekomendowany do najnowszych silników. Specjalnie dedykowany do silników VOLVO Drive-E (4-cylindrowe silniki Diesel oraz benzynowe, począwszy od 2013 roku), których producent rekomenduje użycie oleju VOLVO VCC RBSO-2AE 0W-20. Może być także używanych we wszelkich innych silnikach, których producent wymaga używania oleju SAE 0W20 ACEA A1/B1.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE V 0W20
YACCO LUBE V 0w20 to syntetyczny olej silnikowy rekomendowany do najnowszych silników. Specjalnie dedykowany do silników VOLVO Drive-E (4-cylindrowe silniki Diesel oraz benzynowe, począwszy od 2013 roku), których producent rekomenduje użycie oleju VOLVO VCC RBSO-2AE 0W-20. Może być także używanych we wszelkich innych silnikach, których producent wymaga używania oleju SAE 0W20 ACEA A1/B1.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE V 0w20 to syntetyczny olej silnikowy rekomendowany do najnowszych silników. Specjalnie dedykowany do silników VOLVO Drive-E (4-cylindrowe silniki Diesel oraz benzynowe, począwszy od 2013 roku), których producent rekomenduje użycie oleju VOLVO VCC RBSO-2AE 0W-20. Może być także używanych we wszelkich innych silnikach, których producent wymaga używania oleju SAE 0W20 ACEA A1/B1.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 842 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 46,5 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,9 |
Indeks lepkości | 175 | |
Temperatura zapłonu ° C | 200 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 5700 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,8 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7,7 |
Aprobaty:
VOLVO VCC RBSO-2AE 0W20
Norma:
ACEA C5
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Wydajnie usuwa zabrudzenia (kurz, zabrudzenia punktowe) na wewnętrznych i zewnętrznych powierzchniach szyb samochodowych.
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...