Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Nowy produkt
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno benzynowych jak i Diesla, w tym także z filtrem cząstek stałych.
Szczególnie zalecany do silników grupy Renault (diesel Blue dCi, silniki benzynowe z filtrem cząstek stałych), które wymagają użycia paliwooszczędnego oleju (FE) spełniającego normę Renault RN17 FE 0w20.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE RN-17 FE 0W20
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno benzynowych jak i Diesla, w tym także z filtrem cząstek stałych.
Szczególnie zalecany do silników grupy Renault (diesel Blue dCi, silniki benzynowe z filtrem cząstek stałych), które wymagają użycia paliwooszczędnego oleju (FE) spełniającego normę Renault RN17 FE 0w20.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE RN-17 FE to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” o niskiej lepkości do silników o wysokiej wydajności zarówno benzynowych jak i Diesla, w tym także z filtrem cząstek stałych.
Szczególnie zalecany do silników grupy Renault (diesel Blue dCi, silniki benzynowe z filtrem cząstek stałych), które wymagają użycia paliwooszczędnego oleju (FE) spełniającego normę Renault RN17 FE 0w20.
Olej ten zalecany jest do silników najnowszej generacji (od 2018 r.). Nie jest kompatybilny ze starszymi silnikami.
YACCO LUBE RN17 FE SAE 0w20 nadaje się również do pojazdów, gdy producent zaleca stosowanie oleju SAE 0w20 ACEA C5.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 838 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 40 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,2 |
Indeks lepkości | 186 | |
Temperatura zapłonu ° C | 227 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 4500 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,7 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 8,4 |
Właściwości i zalety:
APROBATA:
RENAULT RN17 FE 0W20
NORMA:
ACEA C5
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...