Nowy produkt
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL/CF (Honda, Mazda, Volvo…)
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE F 5W30
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL/CF (Honda, Mazda, Volvo…)
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE F 5W30 - Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C
LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, API SL/CF (Honda, Mazda, Kia, Volvo…) Do użytku także w ciężkich warunkach (autostrady, mocno obciążony ruch miejski)
*w samochodach Ka 2009 i Galaxy 1.9 Tdi, używać YACCO VX 1000 FAP 5W-40 (Ford WSS-M2C917-A)
w Focus RS od 03/2009, używać YACCO Galaxie 0W40 (Ford WSS-M2C937-A)
w silnikach benzynowych Ecoboost używać YACCO LUBE F 5W20 (Ford WSS-M2C948-A)
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 851 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 55 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 9,8 |
Indeks lepkości | 174 | |
Temperatura zapłonu ° C | 226 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 4400 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,91 |
Poziom SAPS | %masy | 1,15 |
T.B.N. | mgKOH/g | 10,2 |
Właściwości i zalety:
Aprobaty:
Ford WSS-M2C913-D
(przewyższa Ford WSS-M2C913-C/B/A)
Normy:
ACEA A5/B5
API SL/CF
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF-...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju....
Koloidalna zawiesina dwusiarczku molibdenu (MoS2) w wysokiej jakości oleju...