Nowy produkt
Jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC, SP RC (Resource Conserving), ILSAC GF-6A lub GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.
Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI)
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE GDI 5W30
Jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC, SP RC (Resource Conserving), ILSAC GF-6A lub GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.
Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI)
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Specyfikacja OPEL | GM dexos 1 gen 2 |
YACCO LUBE GDI 5w30 jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC, SP RC (Resource Conserving), ILSAC GF-6A or GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.
Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych silnika (LSPI)
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 848 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 61 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 11,2 |
Indeks lepkości | 179 | |
Temperatura zapłonu ° C | 225 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 36 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 4200 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,3 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 8,5 |
Właściwości i zalety:
Aprobaty:
ILSAC GF-6A
API SP-RC (resource conserving) przewyższa API SN Plus, SN-RC i SN
Normy:
GM-dexos1TM Gen2 (przekracza GM-dexos1TM)
Honda HTO-06
VWC 530 34
przewyższa Chrysler MS 6395, Ford WSS-M2C946-A i GM 6094M
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Specjalnie opracowany do czyszczenia układów wtrysku paliwa silników benzynowych. Regularne używanie tego dodatku pozwala utrzymać układ paliwowy w czystości (gaźnik, wtrysk jedno-, lub wielo- punktowy).
Środek do czyszczenia kokpitów / plastików – Świeży zapach – Pozostawia powierzchnię satynową. Nie zawierający silikonów środek czyszczący. Przywraca pierwotny wygląd powierzchniom plastikowym, w tym kokpitom.
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF-...
Specjalnie opracowany do czyszczenia układów wtrysku paliwa silników...
YACCO CLIM EN 1 to środek bakteriobójczy i dezynfekujący w aerozolu. Ten...
Do smarowania silników pracujących w ekstremalnych i trudnych warunkach....
Do smarowania silników pracujących w ekstremalnych i trudnych warunkach....
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju....