Nowy produkt
Yacco Lube M 0W20 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej o niskiej lepkości przeznaczony do wydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Yacco Lube M 0W20 jest specjalnie opracowany dla silników pojazdów Mercedes-Benz, Jaguar i Land Rover, wymagających normy MB 229.71 lub ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JLR.51.5122) i lepkości 0W20.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE M 0W20
Yacco Lube M 0W20 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej o niskiej lepkości przeznaczony do wydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Yacco Lube M 0W20 jest specjalnie opracowany dla silników pojazdów Mercedes-Benz, Jaguar i Land Rover, wymagających normy MB 229.71 lub ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JLR.51.5122) i lepkości 0W20.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Yacco Lube M 0W20 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej o niskiej lepkości przeznaczony do wydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Yacco Lube M 0W20 jest specjalnie opracowany dla silników pojazdów Mercedes-Benz, Jaguar i Land Rover, wymagających normy MB 229.71 lub ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JLR.51.5122) i lepkości 0W20.
Yacco Lube M 0W20 może zastąpić oleje z normą ST JLR.03.5004 (takie jak Yacco Lube F 5W20) zalecane do silników Jaguar Land Rover 3.0L S/C, 5.0L oraz 5.0L S/C sprzedawanych w latach 2010-2014.
Olej Yacco Lube M 0W20 nadaje się również do każdego silnika, dla którego producent zaleca stosowanie oleju 0W20 ACEA C5.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 838 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 42 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,5 |
Indeks lepkości | 185 | |
Temperatura zapłonu ° C | 212 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 4500 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,6 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7, |
Właściwości i zalety:
APROBATA:
Mercedes-Benz MB-Approval 229.71
NORMY:
ACEA C5
Jaguar Land Rover ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JRL.51.5122)
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach MERCEDES w samochodachosobowych i lekkich dostawczych, wymagających oleju o normie MB 229.52. Pasuje do większości silników MERCEDESDiesel, oraz do wybranych silników benzynowych. Ten energooszczędny olej może być stosowany wwielu silnikach Diesel oraz benzynowych wielu różnych producentów, którzy...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel, oraz benzynowych, spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Został oficjalnie zaaprobowany przez BMW oraz Mercedes – Benz.Jest także rekomendowany do użytku w starszych silnikach BMW, które wymagają stosowania oleju BMW Longlife 01 oraz 98 (Diesel oraz benzyna) a także Mercedes –Benz 229.5 oraz 229.3...
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszej generacji silnikach Diesel marki Ford wymagających oleju z normą Ford WSS M2C 950-A.Ten olej ACEA C2 jest także odpowiedni dla innych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju...
W pełni syntetyczny olej silnikowy do mocnych silników benzynowych. Specjalnie opracowany z myślą o spełnieniu specyfikacji Jaguar Land Rover ST JLR.51.5122, w tych silnikach, gdzie wymagany jest wyłącznie olej SAE 0w20.LUBE J 0W20 może być także używany w silnikach wymagających oleju o specyfikacji ST JLR.03.5004 (Yacco Lube F 5W20). Zapewnia zwiększoną...
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...