Nowy produkt
Yacco Lube M 0W20 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej o niskiej lepkości przeznaczony do wydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Yacco Lube M 0W20 jest specjalnie opracowany dla silników pojazdów Mercedes-Benz, Jaguar i Land Rover, wymagających normy MB 229.71 lub ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JLR.51.5122) i lepkości 0W20.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE M 0W20
Yacco Lube M 0W20 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej o niskiej lepkości przeznaczony do wydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Yacco Lube M 0W20 jest specjalnie opracowany dla silników pojazdów Mercedes-Benz, Jaguar i Land Rover, wymagających normy MB 229.71 lub ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JLR.51.5122) i lepkości 0W20.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Yacco Lube M 0W20 to w 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej o niskiej lepkości przeznaczony do wydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Yacco Lube M 0W20 jest specjalnie opracowany dla silników pojazdów Mercedes-Benz, Jaguar i Land Rover, wymagających normy MB 229.71 lub ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JLR.51.5122) i lepkości 0W20.
Yacco Lube M 0W20 może zastąpić oleje z normą ST JLR.03.5004 (takie jak Yacco Lube F 5W20) zalecane do silników Jaguar Land Rover 3.0L S/C, 5.0L oraz 5.0L S/C sprzedawanych w latach 2010-2014.
Olej Yacco Lube M 0W20 nadaje się również do każdego silnika, dla którego producent zaleca stosowanie oleju 0W20 ACEA C5.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 838 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 42 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,5 |
Indeks lepkości | 185 | |
Temperatura zapłonu ° C | 212 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Lepkość dynamiczna w - 35° C | mPa.s | 4500 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,6 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7, |
Właściwości i zalety:
APROBATA:
Mercedes-Benz MB-Approval 229.71
NORMY:
ACEA C5
Jaguar Land Rover ST JLR.03.5122 (zastępuje ST JRL.51.5122)
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszej generacji silnikach Diesel marki Ford wymagających oleju z normą Ford WSS M2C 950-A.Ten olej ACEA C2 jest także odpowiedni dla innych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju...
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...