Nowy produkt
Ten bazujący na PAO oraz estrach o wysokiej wadze molekularnej, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.
Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO GALAXIE GT 10W60
Ten bazujący na PAO oraz estrach o wysokiej wadze molekularnej, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.
Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Ten bazujący na PAO oraz estrach o wysokiej wadze molekularnej, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.
Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach.
Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo, wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF.
Może być także stosowany w wielu innych silnikach, w których producent wymaga oleju 10w60 API SM lub ACEA A3/B3 (Alfa Romeo, BMW, Ferrari, Lancia, Lotus, Maserati, etc.)
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 859 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 163 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 24,2 |
Indeks lepkości | 180 | |
Temperatura zapłonu ° C | 226 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Lepkość dynamiczna w - 25° C | mPa.s | 6200 |
H.T.H.S. | mPa.s | 5,9 |
Poziom SAPS | %masy | 1,15 |
T.B.N. | mgKOH/g | 10 |
Właściwości i zalety:
Normy:
API SM/CF (przewyższa API SG, SH, SJ oraz SL)
ACEA A3/B3
100% syntetyczny olej o wydłużonej żywotności, do mocno obciążonych skrzyń biegów i dyferencjałów.Szczególnie polecamy do samoblokujących się dyferencjałów, oraz dyferencjałów ze „szperami" (LSD) płytkowymi.Szeroki wachlarz zastosowań: samochody sportowe oraz wyczynowe, samochody 4wd, sprzęt ciężki, maszyny rolnicze, przemysł.
Stworzony dla hydraulicznych układów hamulcowych oraz sprzęgieł, poza tymi, które wymagają płynów bazujących na silikonach, lub płynów mineralnych. Współpracuje ze stalowymi, karbonowymi, bądź ceramicznymi tarczami hamulcowymi, które wymagają płynu odpornego na bardzo wysokie temperatury.
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Kombinezon rajdowy/wyścigowy YACCO. Jest to profesjonalny, ognioodporny...
Yacco Galaxie A 0W40 jest w 100% syntetycznym olejem wyczynowym zawierającym...
100% syntetyczny olej o wydłużonej żywotności, do mocno obciążonych skrzyń...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju....