Nowy produkt
YACCO VX 300 10W40 - Przystosowany do wielozaworowych silników benzynowych i Diesel, turbodoładowanych i nie.
Szczególnie polecany do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi. Idealny zarówno do użytkowania w ruchu miejskim, jak i dłuższych trasach. Może być stosowany w silnikach LPG, kompatybilny z katalizatorami.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:

YACCO VX 300 10W40
YACCO VX 300 10W40 - Przystosowany do wielozaworowych silników benzynowych i Diesel, turbodoładowanych i nie.
Szczególnie polecany do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi. Idealny zarówno do użytkowania w ruchu miejskim, jak i dłuższych trasach. Może być stosowany w silnikach LPG, kompatybilny z katalizatorami.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Przystosowany do wielozaworowych silników benzynowych i Diesel, turbodoładowanych i nie.
Szczególnie polecany do silników z hydraulicznymi popychaczami zaworowymi. Idealny zarówno do użytkowania w ruchu miejskim, jak i dłuższych trasach. Może być stosowany w silnikach LPG, kompatybilny z katalizatorami.
| Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 865 |
| Lepkość w 40° C | mm2/s | 99 |
| Lepkość w 100° C | mm2/s | 14,7 |
| Indeks lepkości | 154 | |
| Temperatura zapłonu ° C | 224 | |
| Temperatura krzepnięcia ° C | – 33 | |
| Lepkość dynamiczna w - 25° C | mPa.s | 6300 |
| H.T.H.S. | mPa.s | 3,8 |
| Poziom SAPS | %masy | 1,3 |
| T.B.N. | mgKOH/g | 10 |
Normy:
ACEA A3/B4 ; API SL/CF
MB 229.1. VW 501.01/VW 505.00
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek do oleju napędowego został opracowany w celu utrzymywania w czystości i bez depozytów układy paliwowe, wtryskiwacze, układy rozrządu i komory spalania w silnikach wysokoprężnych. Pasuje do wszystkich silników Diesel, także tych z Turbo i bezpośrednim wtryskiem. Mieszalny z każdym rodzajem oleju napędowego.
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.