Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 or GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich...
Ten bazujący na PAO oraz estrach o wysokiej wadze molekularnej, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych może być także stosowany w silnikach...
Ten bazujący na PAO oraz estrach, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych. Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych,może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF, oraz LPG.
Yacco LUBE P SAE 0w20 to w 100% syntetyczny olej „Mid SAPS” do silników wysokoprężnych i benzynowych. Specjalnie zaprojektowany dla najnowszych silników grupy PSA (Peugeot / Citroën / DS.), które wymagają oleju znormą PSA B71 2010: BlueHDi, Pure Tech, silniki hybrydowe, silniki wyposażone w system Stop & Start itp.
Najwyższej jakości 100% syntetyczny olej full saps do silników benzynowych i Diesel.
Yacco Galaxie A 0W40 jest w 100% syntetycznym olejem wyczynowym zawierającym P.A.O. (PolyAlphaOlefiny), został opracowany, aby spełnić wymagania silników sportowych grupy Renault (Alpine, Renault RS itp.), jest również zalecany do wszystkich innych silników, które wymagają stosowania oleju SAE 0W40 ACEA C3.
GALAXIE GTS SAE 5W40 to w 100% syntetyczny olej zapewniający optymalne smarowanie w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Specjalnie opracowany do mocno obciążonych niemieckich silników sportowych używanych na drogach lub torach wyścigowych: W12, V10, V8 i 6-cylindrowych, również do silników Diesla - w tym te wyposażone w DPF.
100% syntetyczny olej MID SAPS do silników benzynowych i Diesel. Obejmuje szeroki zakres specyfikacji OEM. Jest zalecany do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych Euro 4, Euro 5 lub Euro 6 (w tym wyposażonych w filtr cząstek stałych), gdy wymagana jest jedna z poniższych specyfikacji.
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL/CF (Honda, Mazda, Volvo…)
100 % syntetyczny olej specjalnie opracowany aby spełnić wymagania większości producentów silników samolotów ultralekkich. Szczególnie przystosowany do silników dwusuwowych wyposażonych we wtrysk paliwa lub gaźnik, także tych użytkowanych pod dużym obciążeniem (wyścigi, treningi, loty z bannerami reklamowymi).
Ten bazujący na PAO i ESTRACH w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach.
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
AERO AVX 500 2T specjalnie opracowany aby spełnić wymagania większości producentów silników samolotów ultralekkich. Szczególnie przystosowany do silników dwusuwowych wyposażonych we wtrysk paliwa lub gaźnik, także tych użytkowanych pod dużym obciążeniem (wyścigi, treningi, loty z bannerami reklamowymi).Mieszanka: zgodnie z zaleceniami producenta,...
YACCO Lube RN17 5W30 został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania nowej specyfikacji Renault RN17 5W-30 wymaganej w niektórych silnikach benzynowych i wysokoprężnych Renault sprzedawanych od 2018 r. Dzięki wstecznej kompatybilności olej ten nadaje się również do starszych silników, w których producent zalecił pierwotnie użycie oleju RN0710 lub...
Olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych, ciężarowych, autobusów, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego.
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach samochodów grupy PSA (Peugeot, Citroen), szczególnie silnikach Blue HDI oraz hybrydowych.Przystosowany także do samochodów wyposażonych w system (Start-Stop) – aprobata PSA...
Koloidalna zawiesina dwusiarczku molibdenu (MoS2) wzmocniona specjalnymi dodatkami antyzatarciowymi. Zapewnia lepszą ochronę silnika w ciężkich warunkach i dużym obciążeniu.
Ten w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych. Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo, wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany w silnikach...
100% syntetyczny, zaawansowany technologicznie środek smarny do mocnych silników dwusuwowych. Do użytku w sporcie, na drodze, oraz off-roadzie. Przystosowany także do silników dwusuwowych z bezpośrednim wtryskiem oraz wydechów z katalizatorami: w motocyklach, quadach, kartach. Może być stosowany oddzielnie, oraz jako mieszanka.
YACCO GALAXIE S 10W50 to 100% syntetyczny olej wykonany z syntetycznych polialfaolefin (PAO). Zapewnia optymalne smarowanie w trudnychwarunkach eksploatacyjnych i wydłuża żywotność silnie obciążonych silników. YACCOGALAXIE S SAE 10W-50 nadaje się do wszystkich pojazdów, do których producent zaleca stosowanie olejów SAE 10W-50 ACEA C3 lub API SN (Abarth).
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach Diesel Renault , wyposażonych w filtry DPF (aprobata Renault RN0720), a także silnikach MERCEDES-BENZ wymagających oleju z aprobatą MB-Approval 226.51.Może być stosowany w samochodach osobowych i lekkich dostawczych z filtrami DPF. Spełnia wymagania norm ACEA C4 oraz C3 dla olejów o lepkości 5w30
Ten płyn może być stosowany zarówno w przypadku hamulców tarczowych, jak i bębnowych, a także – w większości przypadków, jako płyn do sprzęgła. Może być stosowany gdy pojazd jest używany w ciężkich warunkach eksploatacyjnych (tarcze hamulcowe osiągają wysokie temperatury). Jest szczególnie rekomendowany do pojazdów wyposażonych w systemy wspomagania...
100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów, układów wspomagania kierownicy, oraz hydraulicznych układów chłodzenia samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Szczególnie polecany do przekładni o wielu przełożeniach (nawet 8- i 9-biegowe przekładnie) wymagających oleju ATF o niskiej lepkości – w celu obniżenia zużycia paliwa i niższej emisji CO2.
Znakomity do nowoczesnych, mocno obciążonych silników silników benzynowych (wielozaworowych, turbo lub bez) , oraz silników Diesel z wtryskiem bezpośrednim*, turbo, bez filtrów DPF.Może być stosowany we wszelkich, nawet bardzo trudnych warunkach. Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, a także zasilanych LPG.
YACCO LUBE P+ 5W30 to 100% syntetyczny olej z przeznaczeniem do silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Wykonany w technologii MID SAPS, zmniejszający zużycie paliwa oraz emisję dwutlenku węgla. Specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania specyfikacji PSA B71 2290 (edycja 2017) grupy Peugeot Citroën Automobiles (PSA) - posiada oficjalną aprobatę PSA.
Specjalnie opracowany do czyszczenia układów wtrysku paliwa silników benzynowych. Regularne używanie tego dodatku pozwala utrzymać układ paliwowy w czystości (gaźnik, wtrysk jedno-, lub wielo- punktowy).
Specjalnie opracowany dla:Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin; Silników grupy VW przed 2007 rokiem Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM OpelMoże być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża...
Chroni przed uszkodzeniami powodowanymi przez gryzonie (szczury, myszy, wiewiórki itp.). Do stosowania w garażach, parkingach (szczególnie w piwnicach, w pobliżu pól, lasów, lasów), na strychach, w piwnicach, w ogrodach itp.
Przeznaczony do skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów. Ten w 100% syntetyczny olej spełnia najbardziej surowe wymagania producentów samochodów osobowych, motocykli 4-suwowych, pojazdów użytkowych, przemysłowych, oraz sprzętu rolniczego. Opracowany w celu ułatwienia zmian biegów w niskich temperaturach, oraz zapewnienia optymalnej ochrony w bardzo...
Przeznaczony do nowoczesnych skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów samochodów osobowych, które wymagają oleju SAE 75w80 (zwłaszcza Peugeot, Citroen, Renault) .Szczególnie polecany przy wydłużonych interwałach wymiany oleju, może być używany we wszelkich warunkach (autostrady, miasto), o każdej porze roku.
Specjalnie opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach wyczynowych.Szczególnie polecany do mocno obciążonych silników (turbodoładowanych, wielozaworowych) używanych w sporcie samochodowym.Może być stosowany w silnikach benzynowych z katalizatorami, oraz silnikach Diesel bez DPF.
Uniwersalny olej przekładniowy redukujący zużycie paliwa przeznaczony do wielu samochodów osobowych i użytkowych. Niska klasa lepkości SAE 75w pomaga oszczędzać paliwo.
YACCO LUBE W 0W30 to 100% syntetyczny olej typu „Mid SAPS” do silników Diesla (z lub bez filtra DPF) i benzynowych (z turbosprężarką lub bez), przeznaczony do nowych pojazdów (od Euro 4). Szczególnie zalecany do pojazdów Grupy Volkswagen wyprodukowanych po 2000 r. (poza silnikami R5 / V10).
YACCO VX 1500 0W30 to w 100% syntetyczny olej redukujący zużycie paliwa oraz emisję spalin w samochodach osobowych.Przeznaczony do samochodów benzynowych i Diesel, także tych z bezpośrednim wtryskiem oraz turbo. Szczególnie polecany tam, gdzie producent rekomenduje używanie oleju SAE 0W-30 ACEA A5/B5, ACEA A1/B1 lub API SL: Volvo, Toyota, Mitsubishi,...
Ten bazujący na PAO, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych.Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych, turbodoładowanych oraz bez turbo,wielozaworowych oraz nie, może być także stosowany...
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszej generacji silnikach Diesel marki Ford wymagających oleju z normą Ford WSS M2C 950-A.Ten olej ACEA C2 jest także odpowiedni dla innych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju...
Yacco LIQUIDE HYDRAULIQUE MINERAL to mineralny płyn hydrauliczny. Produkt odpowiedni do wszystkich układów hydraulicznych i hamulcowych, w których wymagany jest mineralny płyn hydrauliczny, np: układ hydrauliczny Citroëna.
Koloidalna zawiesina dwusiarczku molibdenu (MoS2) w wysokiej jakości oleju przekładniowym z dodatkami EP.Do użytku jako dodatek w oleju przekładniowym. Rekomendowany tam, gdzie zmiany biegów są głośne lub wymagają użycia dużej siły.
YACCO CLIM EN 1 to środek bakteriobójczy i dezynfekujący w aerozolu. Ten produkt powstrzymuje rozprzestrzenianie się mikroorganizmów, dezodoruje i eliminuje nieprzyjemne zapachy atakując je u ich źródła.
Do smarowania silników pracujących w ekstremalnych i trudnych warunkach. Smaruje także zintegrowane skrzynie biegów, zapewnia zwiększoną ochronę skrzyni biegów (JASO MA2). Może być stosowany w wielu rodzajach motocykli (turystyczne, miejskie, custom, GT, wyczynowe).
Wielozadaniowy olej przekładniowy przeznaczony do manualnych skrzyń biegów samochodów osobowych oraz niektórych samochodów dostawczych.BVX 500 X 75W80 ma wszechstronne zastosowanie, i spełnia wiele norm i specyfikacji różnych producentów.
Opracowany z myślą o spełnieniu rygorystycznych wymagań dla silników benzynowych i Diesel (od 2000 do 2007 roku), z wydłużonymi interwałami wymiany oleju grupy VW, w których konieczne jest stosowanie olejów: VW 503.00, VW 506.00 oraz VW 506.01.Pasują do silników turbodoładowanych, wielozaworowych, z katalizatorami, których producent wymaga oleju ACEA...
Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4 lub wyższą.Ten olej ma oficjalne aprobaty większości producentów niemieckich. Jest także odpowiedni do wielu innych modeli wymagających norm wymienionych powyżej, oraz tych wymagających specyfikacji ACEA C3...
YACCO MVX 1000 10W-30 jest olejem szczególnie polecanym do motocykli typu hypersport i off-road (z silnikami 4T) wyposażonych w najnowsze technologie: silnik spełniający normy emisji spalin Euro 2, 3, 4 lub 5, wyposażone w systemy oczyszczania spalin: katalizatory, pompy powietrza wtórnego itp.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno benzynowych jak i Diesla, w tym także z filtrem cząstek stałych.Szczególnie zalecany do silników grupy Renault (diesel Blue dCi, silniki benzynowe z filtrem cząstek stałych), które wymagają użycia paliwooszczędnego oleju (FE) spełniającego normę Renault RN17 FE 0w20.
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
YACCO FAP CLEAN optymalizuje regenrację filtrów cząstek stałych, zwłaszcza tych używanych w trudnych warunkach (np. częste i krótkie podróże, niskie prędkości), które nie spełniają warunków koniecznych do regeneracji (wypalania) filtra. Przystosowany do wszystkich rodzajów filtrów cząstek stałych, poza tymi, które wymagają płynu do regeneracji (np....
Specjalnie opracowany z myślą o czyszczeniu tapicerki samochodowej (dywaniki podłogowe, fotele, etc.). TISSUS NETT może być stosowany na wszelkich rodzajach tapicerki samochodowej: welur, bawełna, włókna syntetyczne.
AERO AVX 500 4T został specjalnie opracowany do smarowania czterosuwowych silników atmosferycznych oraz turbodoładowanych (z wtryskiem lub gaźnikiem), także tych używanych pod dużym obciążeniem. Wyjątkowa formulacja do silników ze zintegrowanymi skrzyniami biegów oraz sprzęgłami przeciążeniowymi.