Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Tagi
Specjalnie opracowany z myślą o specyfikacjach: Ford WSS-M2C913-D i Ford WSS-M2C913-C LUBE F SAE 5W30 pasuje do wielu silników Diesel i benzynowych Ford*. Jest także rekomendowany do większości doładowanych, wielozaworowych silników Diesel, których producent wymaga takiej normy Ford, lub oleju ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL/CF (Honda, Mazda, Volvo…)
Jest w pełni syntetycznym olejem rekomendowanym do silników benzynowych, których producent wymaga używania oleju o specyfikacji API SN, API SN-RC (Resource Conserving), ILSAC GF-5 or GM-dexos1 Gen2 SAE 5W-30.Polecany do najnowszych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem, oraz bez, szczególnie tych podatnych na przedwczesny zapłon przy niskich...
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
YACCO VX 1500 0W30 to w 100% syntetyczny olej redukujący zużycie paliwa oraz emisję spalin w samochodach osobowych.Przeznaczony do samochodów benzynowych i Diesel, także tych z bezpośrednim wtryskiem oraz turbo. Szczególnie polecany tam, gdzie producent rekomenduje używanie oleju SAE 0W-30 ACEA A5/B5, ACEA A1/B1 lub API SL: Volvo, Toyota, Mitsubishi,...
AERO AVX 500 2T specjalnie opracowany aby spełnić wymagania większości producentów silników samolotów ultralekkich. Szczególnie przystosowany do silników dwusuwowych wyposażonych we wtrysk paliwa lub gaźnik, także tych użytkowanych pod dużym obciążeniem (wyścigi, treningi, loty z bannerami reklamowymi).Mieszanka: zgodnie z zaleceniami producenta,...
Do smarowania mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu (szpery płytkowe) LS samochodów rajdowych i wyścigowych, ciężarowych, sprzętu ciężkiego oraz rolniczego, gdzie producent wymaga oleju SAE 80w90 LS. Specjalnie opracowany z myślą o samochodach 4WD.Może być stosowany w dyferencjałach bez szper LS, gdzie wymagany jest olej SAE 80w90, 85w90 lub 90...
Przeznaczony do skrzyń biegów i przekładni oraz dyferencjałów, które wymagają oleju SAE 75w90 lub SAE 80w90. Szczególnie polecany do nowoczesnych pojazdów, w których występują problemy za zmianą biegów w niskich temperaturach, oraz do mocno obciążonych przekładni.
Specjalnie opracowany dla: Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin; Silników grupy VW przed 2007 rokiem Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM OpelMoże być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża...
Chroni przed uszkodzeniami powodowanymi przez gryzonie (szczury, myszy, wiewiórki itp.). Do stosowania w garażach, parkingach (szczególnie w piwnicach, w pobliżu pól, lasów, lasów), na strychach, w piwnicach, w ogrodach itp.
Przeznaczony zarówno do silników benzynowych, jak i Diesel, usuwa nadmiar osadów węglowych oraz gumy z zaworów EGR, turbosprężarek o zmiennej geometrii, bez potrzeby demontażu. Przywraca osiągi silnika.
Wysokiej jakości olej silnikowy na bazie syntetycznej przeznaczony do silników benzynowych, Diesel, LPG, wyposażonych w turbo, oraz bezpośredni wtrysk paliwa. Znakomity do silników pokonujących długie dystanse, ale także krótkie przejazdy z częstymi postojami.
Ten bazujący na PAO oraz estrach, w 100% syntetyczny olej silnikowy został stworzony w celu zapewnienia optymalnego smarowania silnika w warunkach ekstremalnych. Do mocno obciążonych silników sportowych używanych na drogach i torach. Opracowany wstępnie z myślą o silnikach benzynowych,może być także stosowany w silnikach Diesel bez DPF, oraz LPG.