Nowy produkt
Yacco LUBE P SAE 0w20 to w 100% syntetyczny olej „Mid SAPS” do silników wysokoprężnych i benzynowych.
Specjalnie zaprojektowany dla najnowszych silników grupy PSA (Peugeot / Citroën / DS.), które wymagają oleju z
normą PSA B71 2010: BlueHDi, Pure Tech, silniki hybrydowe, silniki wyposażone w system Stop & Start itp.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE P 0W20
Yacco LUBE P SAE 0w20 to w 100% syntetyczny olej „Mid SAPS” do silników wysokoprężnych i benzynowych.
Specjalnie zaprojektowany dla najnowszych silników grupy PSA (Peugeot / Citroën / DS.), które wymagają oleju z
normą PSA B71 2010: BlueHDi, Pure Tech, silniki hybrydowe, silniki wyposażone w system Stop & Start itp.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Yacco LUBE P SAE 0w20 to w 100% syntetyczny olej „Mid SAPS” do silników wysokoprężnych i benzynowych.
W 100% syntetyczny, wysokowydajny i paliwooszczędny olej do silników Diesla i silników benzynowych w samochodach osobowych i lekkich samochodach dostawczych.
Specjalnie zaprojektowany dla najnowszych silników grupy PSA (Peugeot / Citroën / DS.), które wymagają oleju z normą PSA B71 2010: BlueHDi, Pure Tech, silniki hybrydowe, silniki wyposażone w system Stop & Start itp.Ten olej nadaje się również do silników Diesla i silników benzynowych innych producentów samochodów, które wymagają użycia oleju ACEA C5 SAE 0w20.
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 837 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 43 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,3 |
Indeks lepkości | 170 | |
Temperatura zapłonu ° C | 228 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 48 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 5800 |
H.T.H.S. | mPa.s | 2,65 |
Poziom SAPS | %masy | 0,7 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7 |
Właściwości i zalety:
Norma:
PSA B71 2010
ACEA C5
Najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej MID SAPS do silników Diesel i benzynowych samochodów osobowych i lekkich dostawczych.Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach samochodów grupy PSA (Peugeot, Citroen), szczególnie silnikach Blue HDI oraz hybrydowych.Przystosowany także do samochodów wyposażonych w system (Start-Stop) – aprobata PSA...
Ten płyn może być stosowany zarówno w przypadku hamulców tarczowych, jak i bębnowych, a także – w większości przypadków, jako płyn do sprzęgła. Może być stosowany w każdym układzie, gdzie wymagany jest płyn SAE J1703, DOT 3, DOT 4 lub DOT 5.1
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
LEGENDE MONOGRADE SAE 30 to mineralny olej nie zawierający detergentów do...
Specjalnie opracowany w celu smarowania 4-suwowych silników klasycznych i...
Opracowany z myślą o mostach ślimakowych pojazdów zabytkowych takich jak:...
Dodatek do AdBlue. Zapobiega krystalizacji, czyści system SCR, optymalizuje...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju....
Stworzony dla hydraulicznych układów hamulcowych oraz sprzęgieł, poza tymi,...
Yacco STOP CREVAISON to uszczelniacz do opon. Naprawia i napompowuje...
YACCO MVX 1000 10W-40 jest olejem szczególnie polecanym do motocykli typu...
YACCO MVX 1000 10W-30 jest olejem szczególnie polecanym do motocykli typu...
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF-...
Antifuite Moteur (Engine Stop Leak) zapobiega i zatrzymuje wyciek oleju...
Specjalnie opracowany do czyszczenia układów wtrysku paliwa silników...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju....
YACCO CLIM EN 1 to środek bakteriobójczy i dezynfekujący w aerozolu. Ten...