DODATKI DO PALIW I OLEJÓW

Informacje

EGR CLEAN czyści EGR, Turbo, dolot 125ml Zobacz większe

EGR CLEAN czyści EGR, Turbo, dolot

Nowy produkt

Przeznaczony zarówno do silników benzynowych, jak i Diesel, usuwa nadmiar osadów węglowych oraz gumy z zaworów EGR, turbosprężarek o zmiennej geometrii, bez potrzeby demontażu. Przywraca osiągi silnika.

Więcej szczegółów

42,80 zł

Więcej informacji

EGR CLEAN - Przeznaczony zarówno do silników benzynowych, jak i Diesel, usuwa nadmiar osadów węglowych oraz gumy z zaworów EGR, turbosprężarek o zmiennej geometrii, bez potrzeby demontażu. Przywraca osiągi silnika. Przed jakikolwiek użyciem, sprawdzić poziom oleju silnikowego i płynu chłodniczego, a także stan dolotu powietrza: musi być w dobrym stanie, bez obecności oleju lub jakiejkolwiek innej cieczy. Upewnić się, że silnik nie zużywa dużej ilości oleju, a pierścienie nie są zużyte. Jeśli silnik spełnia te warunki, można użyć EGR CLEAN zgodnie z procedurą opisaną poniżej.

Stosowanie:

  • Uruchomić silnik i poczekać, aż osiągnie normalną temperaturę roboczą (wentylator chłodnicy włączy się).
  • Rozłączyć przewód pomiędzy czujnikiem przepływu powietrza a kolektorem dolotowym powietrza.
  • Przy obrotach silnika na poziomie 2,5 tys., umieść dyszę EGR CLEAN w odległości 15-20 cm od przewodu doprowadzającego powietrze w taki sposób, aby rozpylał się równomiernie w stosunku do średnicy węża, zapewniając tym samym doskonałą jednorodność.
  • Wykonać 4 do 5 rozpyleń, każde o długości max. 1 sekundy, w odstępach 3 sekundowych (pomiędzy każdym rozpyleniem). Następnie zaślepić dolot powietrza ręką, by mieć gwarancję, że produkt się właściwie wypali. Poczekać 1 minutę, utrzymując silnik w zakresie obrotów między 1 tys. a 3 tys.
  • Powtórzyć krok 4. dwa lub trzy razy. W przypadku turbin o zmiennej geometrii (silniki Diesel) uruchomić ręcznie WASTEGATE (regulator ciśnienia doładowania znajdujący się na wylocie turbosprężarki) pomiędzy każdym rozpyleniem.
  • Powtarzać krok 5. aż opakowanie EGR CLEAN będzie puste. W żadnym momencie nie powinno się słyszeć odgłosu grzechotania wskazującego, że utleniacz (mieszanka powietrza i paliwa) jest zbyt bogaty, szczególnie w silnikach Diesel, gdzie eksplozja odbywa się bez iskry. W takim przypadku należy zasłonić dolot ręką, by produkt się szybko wypalił.
  • Po wykonaniu procedury, rekomendujemy zastosowanie dodatku do paliwa ( YACCO Anti-Fumée Diesel w przypadku silników Diesel, lub YACCO Nettoyant Carburateur/injecteur w przypadku silników benzynowych). Dodatki te czyszczą układ paliwa dla jego lepszego spalania.

UWAGA!
Tylko do użytku profesjonalnego, niewłaściwe stosowanie może uszkodzić silnik.

11 innych produktów w tej samej kategorii:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: