Nowy produkt
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF- 6A lub Dexos1TM Gen 2, zalecany do aut takich jak: Ford, Toyota, Lexus, Jeep, Chrysler, Dodge
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:

YACCO LUBE GDI 5W-20
100% syntetyczny olej zalecany do silników benzynowych, API SP-RC, ILSAC GF- 6A lub Dexos1TM Gen 2, zalecany do aut takich jak: Ford, Toyota, Lexus, Jeep, Chrysler, Dodge
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE GDI 5W-20 to w 100% syntetyczny olej zalecany aut z silnikami benzynowymi oraz hybrydowymi, gdy producent wymaga stosowania oleju o specyfikacji SAE 5W-20 API SP-RC (Resource Conserving), ILSAC GF- 6A lub Dexos1TM Gen 2, zalecany do aut takich jak: Ford, Toyota, Lexus, Jeep, Chrysler, Dodge
LUBE GDI 5W-20 jest szczególnie zalecany do najnowszych silników benzynowych, z lub bez układów wtrysku bezpośredniego, które mogą być narażone na przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI) - spalanie stukowe. Skuteczność zapobiegania zjawisku LSPI została potwierdzone przez API SP-RC i dexos1TM Gen 2
| Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 845 |
| Lepkość w 40° C | mm2/s | 45,5 |
| Lepkość w 100° C | mm2/s | 8,2 |
| Indeks lepkości | 170 | |
| Temperatura zapłonu ° C | 220 | |
| Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
| Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 4100 |
| H.T.H.S. | mPa.s | 2,7 |
| Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
| T.B.N. | mgKOH/g | 8,3 |
APROBATY:
API SP-RC (Resource Conserving) przewyższa API SN Plus, API SN-RC oraz API SN;
ILSAC GF-6A
NORMY:
GM-dexos1TM Gen3
Chrysler MS 6395 (przewyższa)
Ford WSS-M2C946-A
GM 6094M
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...