Nowy produkt
Specjalnie opracowany z myślą o samochodach grupy PSA ( Peugeot, Citroen), wymagających
oleju o normie PSA B71 2290. Pasuje do większości samochodów grupy PSA wymagających
oleju MID SAPS zmniejszającego zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji. Szczególnie
polecany do silników wyposażonych w filtr DPF/FAP, poza silnikami Blue HDI, wymagających
oleju SAE 0w30 PSA 2312.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO LUBE P 5W30
Specjalnie opracowany z myślą o samochodach grupy PSA ( Peugeot, Citroen), wymagających
oleju o normie PSA B71 2290. Pasuje do większości samochodów grupy PSA wymagających
oleju MID SAPS zmniejszającego zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji. Szczególnie
polecany do silników wyposażonych w filtr DPF/FAP, poza silnikami Blue HDI, wymagających
oleju SAE 0w30 PSA 2312.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO LUBE P 5W30 - Specjalnie opracowany z myślą o samochodach grupy PSA ( Peugeot, Citroen), wymagających
oleju o normie PSA B71 2290. Pasuje do większości samochodów grupy PSA wymagających
oleju MID SAPS zmniejszającego zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji. Szczególnie
polecany do silników wyposażonych w filtr DPF/FAP, poza silnikami Blue HDI, wymagających
oleju SAE 0w30 PSA 2312.
Spełnia także wymagania innych producentów rekomendujących używanie oleju SAE 5w30
spełniającego normę ACEA C2, API SN/CF, Fiat 9.55535-S1, Toyota, itp
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 850 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 59, |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 10,1 |
Indeks lepkości | 158 | |
Temperatura zapłonu ° C | 220 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 45 | |
Lepkość dynamiczna w - 30° C | mPa.s | 5500 |
H.T.H.S. | mPa.s | 3,2 |
Poziom SAPS | %masy | 0,8 |
T.B.N. | mgKOH/g | 7,9 |
Właściwości i zalety:
Normy:
ACEA C2
API SN/CF
PSA B71 2290
Fiat 9.55535-S1
JANTPROP został opracowany w celu łatwego mycia felg samochodowych. Rozpuszcza mocny brud, zanieczyszczenia drogowe oraz pył z klocków hamulcowych z felg oraz pokryw piast. Przywraca połysk.
YACCO FAP CLEAN optymalizuje regenrację filtrów cząstek stałych, zwłaszcza tych używanych w trudnych warunkach (np. częste i krótkie podróże, niskie prędkości), które nie spełniają warunków koniecznych do regeneracji (wypalania) filtra. Przystosowany do wszystkich rodzajów filtrów cząstek stałych, poza tymi, które wymagają płynu do regeneracji (np....
Został opracowany specjalnie z myślą o przeciwdziałaniu powstawaniu szlamu, zabrudzeń, oraz zanieczyszczeń węglowych we wszystkich rodzajach silników Diesel, w tym także w najnowszych, wyposażonych w systemy bezpośredniego wtrysku paliwa (Common Rail, pompowtryski) oraz filtry DPF. Używany regularnie, czyści i utrzymuje w czystości pompę paliwa,...
Dodatek czyszczący układ olejowy, który należy stosować przed wymianą oleju. Czyści silnik oraz pomaga usunąć depozyty i zanieczyszczenia z wewnętrznych części silnika. Wydłuża żywotność silnika, zapewnia optymalne smarowanie zarówno silnika, jak i turbosprężarki. Do stosowania prewencyjnego, jak i naprawczego.
Specjalnie opracowany z myślą o najnowszych silnikach BMW wymagających oleju...
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej typu „Mid Saps” do silników zarówno...