Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Nowy produkt
Specjalnie opracowany by spełnić najnowsze wymagania większości producentów silników ultra lekkich samolotów. Rekomendowany do czterosuwowych silników atmosferycznych oraz turbodoładowanych (z wtryskiem lub gaźnikiem), także tych używanych pod dużym obciążeniem. Wyjątkowa formulacja do silników ze zintegrowanymi skrzyniami biegów oraz sprzęgłami przeciążeniowymi.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO AVX 1000 4T 10W40
Specjalnie opracowany by spełnić najnowsze wymagania większości producentów silników ultra lekkich samolotów. Rekomendowany do czterosuwowych silników atmosferycznych oraz turbodoładowanych (z wtryskiem lub gaźnikiem), także tych używanych pod dużym obciążeniem. Wyjątkowa formulacja do silników ze zintegrowanymi skrzyniami biegów oraz sprzęgłami przeciążeniowymi.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
YACCO AVX 1000 4T 10W40 - Specjalnie opracowany by spełnić najnowsze wymagania większości producentów silników ultra lekkich samolotów. Rekomendowany do czterosuwowych silników atmosferycznych oraz turbodoładowanych (z wtryskiem lub gaźnikiem), także tych używanych pod dużym obciążeniem. Wyjątkowa formulacja do silników ze zintegrowanymi skrzyniami biegów oraz sprzęgłami przeciążeniowymi.
Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 866
Lepkość w 40°C mm2/s 96
Lepkość w 100°C mm2/s 14,8
Indeks lepkości 158
Temperatura krzepnięcia °C - 42
Temperatura zapłonu °C 220
Lepkość dynamiczna w -25°C mPa.s 6800
Normy:
Testowane i rekomendowane przez AVIREX w silnikach serii 912i, 912, 914.
API SL; JASO MA
Nie stosować w lotniczych silnikach tłokowych wymagających bezpyłowego oleju (Continental,
Lycoming, Rolls-Royce, Jabiru, itp.)