Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Nowy produkt
Yacco OUTBOARD 500 2T to półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników zaburtowych i skuterów wodnych.
Półsyntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie do chłodzonych wodą 2-suwowych silników zaburtowych i skuterów wodnych. Szczególnie nadaje się do silników najnowszej generacji. Zmniejsza emisję spalin.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Data dostępności:
YACCO MARINE OUTBOARD 500 2T
Yacco OUTBOARD 500 2T to półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników zaburtowych i skuterów wodnych.
Półsyntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie do chłodzonych wodą 2-suwowych silników zaburtowych i skuterów wodnych. Szczególnie nadaje się do silników najnowszej generacji. Zmniejsza emisję spalin.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Yacco OUTBOARD 500 2T to półsyntetyczny olej do 2-suwowych silników zaburtowych i skuterów wodnych.
Półsyntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie do chłodzonych wodą 2-suwowych silników zaburtowych i skuterów wodnych. Szczególnie nadaje się do silników najnowszej generacji. Zmniejsza emisję spalin.
Nadaje się do użytku z:
Silnik zaburtowy: MARINER, MERCURY, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA, ETC.
Skutery wodne: KAWASAKI, YAMAHA, ETC.
Mieszanie oleju: od 1 do 3% (w zależności od zalecenia OEM).
Ciężar właściwy w 20° C | kg/m3 | 846 |
Lepkość w 40° C | mm2/s | 35 |
Lepkość w 100° C | mm2/s | 6,5 |
Indeks lepkości | 141 | |
Punkt wrzenia ° C | 90 | |
Temperatura krzepnięcia ° C | – 42 | |
Kolor | NIEBIESKI |
Właściwości i zalety:
Norma:
NMMA TC-W3
Yacco OUTBOARD 100 2T to olej mineralny do 2-suwowych silników zaburtowych i...
W 100% syntetyczny biodegradowalny olej do 2-suwowych silników zaburtowych i...
Półsyntetyczny olej do 4-suwowych benzynowych silników zaburtowych
Półsyntetyczny olej do czterosuwowych benzynowych silników zaburtowych i...
Półsyntetyczny olej do czterosuwowych silników benzynowych zaburtowych,...
Półsyntetyczny olej do czterosuwowych silników benzynowych i diesla oraz...
Olej mineralny do 4-suwowych silników stacjonarnych i silników rufowych